BMW M4 GT4: Ατελείωτα γκάζια

Η γερμανική φίρμα «γκαζώνει» και λανσάρει την νέα BMW M4 GT4, μια αγωνιστική M4 Coupé προδιαγραφών GT4.
BMW M4 GT4: Ατελείωτα γκάζια
Όσοι έχουν γεμάτο πορτοφόλι μπορούν τώρα να παραγγείλουν τη νέα BMW M4 GT4, το τελευταίο μοντέλο της προϊοντικής γκάμας της BMW Motorsport.

Το τεχνολογικά προηγμένο αυτοκίνητο έχει στο ενεργητικό του πάνω από 20.000 χλμ. δοκιμών, αμέτρητες ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα, εκτενείς γύρους βελτίωσης σεταρίσματος, αλλά και επιτυχημένες εμφανίσεις σε δοκιμές υπό αγωνιστικές συνθήκες. Ο κινητήρας και το κιβώτιο, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρονικών ελέγχου, προέρχονται από τη M4 Coupé.

Το καπό από ανθρακονήματα προέρχεται από τη BMW M4 GTS. Επιπλέον, η M4 GT4 διαθέτει πόρτες από ανθρακονήματα, εμπρός σπλίτερ και πίσω πτέρυγες αγωνιστικών προδιαγραφών, μαζί με ένα αγωνιστικό σύστημα εξαγωγής. Το κάθισμα, τα φρένα και τα πεντάλ χρησιμοποιούν λύσεις που επίσης περιλαμβάνονται στο κορυφαίο μοντέλο του αγωνιστικού προγράμματος την M6 GT3.

Η φιλοσοφία εσωτερικού είναι σχεδιασμένη αποκλειστικά για την άνεση του οδηγού, ώστε να μπορεί να είναι αφοσιωμένος στην οδήγηση. Οι μηχανικοί της BMW κινήθηκαν προς μία εντελώς νέα κατεύθυνση ως προς το λογισμικό ελέγχου κινητήρα. Η M4 GT4 είναι το πρώτο αυτοκίνητο της BMW Motorsport που υιοθετεί τα λεγόμενα ‘USB Ισχύος’ (Power Sticks), τα οποία μπορούν να προγραμματίζονται από πριν για διαφορετικά επίπεδα επιδόσεων του κινητήρα.

Χάρη στο σύστημα, που έχει εγκριθεί από το SRO Motorsports Group και προστατεύεται άριστα από μη εξουσιοδοτημένη παρέμβαση, το Plug-and-Play προσφέρει στους πελάτες της BMW Motorsport τη δυνατότητα να προσαρμόζουν ταχύτατα την ισορροπία επιδόσεων σε διάφορους αγώνες.

Κινητήρας είναι εξακύλινδρος εν σειρά. Κυβισμός 3.000 κ.εκ., ισχύς πάνω από 431 ίππους. Τεχνολογία M TwinPower turbo, άμεσος ψεκασμός, Valvetronic. Διαχείριση κινητήρα ηλεκτρονικά κινητήρα παραγωγής – ‘USB Ισχύος’ για προσαρμογή ισορροπίας επιδόσεων. Σύστημα εξαγωγής ελαφρού βάρους σύστημα αγωνιστικών προδιαγραφών. Κιβώτιο 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με λογισμικό από το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Μηχανικό μπλοκέ διαφορικό με ανεξάρτητη ψύξη. Ειδικά κατασκευασμένα ημιξόνια με ρουλεμάν τροχών προσαρμοσμένα για αγώνες (πίσω άξονας).

Τους τελευταίους μήνες, η Μ4 GT4 έχει δοκιμαστεί από πολλούς εργοστασιακούς οδηγούς της BMW και οδηγούς των αγωνιστικών προγραμμάτων Juniors και πελατών σε διαφορετικές αγωνιστικές πίστες, με διάφορους τύπους ελαστικών και σε ποικίλες εξωτερικές συνθήκες.

Σκοπός αυτής της δοκιμής ήταν η προσαρμογή όλων των συστημάτων, όπως τα DSC και ABS, ώστε να ικανοποιούν τις ανάγκες του μηχανοκίνητου αθλητισμού όσο το δυνατόν με μεγαλύτερη λεπτομέρεια. Η αξιοπιστία και οι επιδόσεις του αυτοκινήτου έχουν ήδη βελτιωθεί σε αγώνες στο Nordschleife και στο 24 Hours of Dubai. Η BMW M4 GT4, κοστίζει 169.000 ευρώ (συν ΦΠΑ).

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v