MINI Cooper S E Countryman ALL4: Aγαπά το περιβάλλον

Το MINI Cooper S E Countryman ALL4 αποτελεί το πρώτο μοντέλο της βρετανικής φιρμας με πλήρως ηλεκτρική λειτουργία.
MINI Cooper S E Countryman ALL4: Aγαπά το περιβάλλον
Το MINI Cooper S E Countryman ALL4 είναι το πρώτο μοντέλο της Βρετανικής premium μάρκας με plug-in hybrid σύστημα κίνησης για πλήρως ηλεκτρική λειτουργία με μηδενικούς ρύπους. Ένας 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας και ένας σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας συνεργάζονται για αποδοτική κινητική ενέργεια. Μαζί, παράγουν συνολική ισχύ 224 ίππους. Εξίσου εντυπωσιακή είναι η μέση κατανάλωση 2,3 - 2.1 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 52 – 49 γραμ./χλμ. (κύκλος δοκιμών Ε.Ε. για plug-in hybrid μοντέλα).

Συνδυάζει τη φιλοσοφία μεταβλητού εσωτερικού του τελευταίου μέλους της νέας γενιάς του μοντέλου με τη βιωσιμότητα της τεχνολογίας eDrive του BMW Group και ένα ηλεκτρικό σύστημα AWD. Κίνηση στους εμπρός τροχούς δίνει ο κινητήρας καύσης, και στους πίσω αντίστοιχα, ο ηλεκτροκινητήρας. Μπορεί να λειτουργεί μόνο με ηλεκτροκίνηση και σε διαδρομές εκτός πόλης – με τελική ταχύτητα 125 χλμ./ώρα και αυτονομία έως 42 χλμ. Χάρη στο σύστημα τετρακίνησης (AWD), μπορεί να λειτουργεί ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα σε αστικές περιοχές αλλά και σε πιο μακρινές διαδρομές.

Η τεχνολογική γνώση και η γκάμα μοντέλων του BMW Group του έχουν χαρίσει ηγετικό ρόλο στο χώρο της ηλεκτρικής μετακίνησης. Η MINI υπήρξε πρωτοπόρος από νωρίς στον τομέα αυτό: το MINI E που παρουσιάστηκε το 2008 ήταν το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα στην ιστορία του BMW Group και οδηγήθηκε από ιδιώτες στο πλαίσιο μιας δοκιμής ευρείας κλίμακας υπό πραγματικές συνθήκες. Πάνω από τέτοια 600 οχήματα βασισμένα στο MINI Cooper χρησιμοποιήθηκαν σε πρακτικές δοκιμές σε όλο τον κόσμο. Το project αποκάλυψε σημαντικά στοιχεία πάνω στη χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα οποία ενσωματώθηκαν στην εξέλιξη του BMW i3.

Το χώρο κάτω από το καπό καταλαμβάνει ένας 3-κύλινδρος βενζινοκινητήρας Τεχνολογίας MINI TwinPower Turbo από τελευταία γενιά κινητήρων του BMW Group. Από 1.500 κ.εκ. αποδίδει μέγιστη ισχύ 136 ιππων. Η μέγιστη ροπή του κινητήρα είναι 22,2 χλγμ., διαθέσιμη από τις 1.250 σ.α.λ. Ο κινητήρας καύσης συνδυάζεται με ένα τροποποιημένο 6-τάχυτο κιβώτιο Steptronic. Αυτό μεταφέρει την ισχύ στους εμπρός τροχούς.

Δεύτερη κινητήρια μονάδα είναι ένας ηλεκτροκινητήρας που βρίσκεται κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών. Βασισμένος στη σχεδιαστική φιλοσοφία ενός υβριδικού σύγχρονου μοτέρ, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 88 ίππους – ιδιαίτερα υψηλή τιμή λαμβάνοντας υπόψη το μέγεθος και το βάρος του – ενώ παράγει μέγιστη ροπή 16,6 χλγμ. που είναι διαθέσιμη άμεσα και από την εκκίνηση. Επιπλέον, χαρακτηρίζεται από άμεση απόκριση ακόμα και στις υψηλές στροφές, αλλά και εξαιρετική απόδοση. Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα μεταφέρεται στον πίσω άξονα, μέσω κιβωτίου μιας σχέσης και δύο σταδίων.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου τοποθετείται ακριβώς μπροστά από τον ηλεκτροκινητήρα κάτω από το πίσω κάθισμα. Αποτελείται από πέντε μονάδες, κάθε μία από τις οποίες περιλαμβάνει 16 κυψέλες, ενώ όπως ο ηλεκτροκινητήρας παράγεται στο εργοστάσιο του Dingolfing, το πρότυπο κέντρο του BMW Group για τεχνολογία eDrive. Η μπαταρία υψηλής τάσης έχει χωρητικότητα 7.6 kWh. Σε έναν επιτοίχιο πίνακα με ισχύ φόρτισης 3.6 kW φορτίζεται πλήρως σε 2:30 ώρες. Η φόρτιση σε στάνταρ οικιακή πρίζα διαρκεί 3:15 ώρες.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v