Πρώτη η Peugeot στις πωλήσεις

Η γαλλική φίρμα έκανε ρεκόρ πωλήσεων στην ελληνική αγορά το πρώτο τετράμηνο του 2017.
Πρώτη η Peugeot στις πωλήσεις

Με εντυπωσιακό τρόπο ολοκλήρωσε η Peugeot το πρώτο τετράμηνο της φετινής χρονιάς. Η γαλλική φίρμα τον Απρίλιο έκανε ρεκόρ πωλήσεων στην ελληνική αγορά και ενίσχυσε περαιτέρω την θέση της στη λίστα των δημοφιλών εταιρειών. Η μάρκα με σήμα το λιοντάρι ανέβασε τον ρυθμό των πωλήσεων στην τοπική αγορά σε πρωτοφανή επίπεδα.

Τα πρώτα επίσημα στοιχεία δείχνουν ότι η εταιρεία που ανήκει στο Όμιλο Συγγελίδη, διέθεσε τον Απρίλιο 988 καινούργια αυτοκίνητα στη τοπική αγορά. Η επιτυχία της είχε σαν αποτέλεσμα να κατακτήσει την πρώτη θέση της γενικής κατάταξης τον τέταρτο μήνα της χρονιάς. Τον ίδιο μήνα η Toyota κατατάχθηκε στη δεύτερη θέση με 836 πωλήσεις, η VW τρίτη σημειώνοντας 831 πωλήσεις, ακολούθησαν Fiat 663, Opel 602, Suzuki 600, Nissan 466 κ.α.

Η επίδοση της Peugeot είναι μια απάντηση σε όσους κατά καιρούς εκφράζουν την άποψη ότι οι Έλληνες οδηγοί έχουν ιδιαίτερη προτίμηση σε μοντέλα τα οποία φέρουν τα σήματα μαρκών άλλων εθνικοτήτων. Είναι γνωστή η αγάπη των Ελλήνων οδηγών για τα γαλλικά αυτοκίνητα και όπως αποδείχθηκε μόλις διαπιστώσουν ότι υπάρχουν καλές προτάσεις στην αγορά αναπροσαρμόζουν την λίστα των επιλογών τους και θέτουν τα γαλλικά μοντέλα στις πρώτες θέσεις.

Τα μυστικά στην επιτυχία της Peugeot είναι πολλά. Εκτός από την αρτιότητα των νέων μοντέλων, την σταθερή αξία των γνωστών κατασκευών και τις άριστες σχέσεις τιμής/ ποιότητος/ εξοπλισμού οι υποψήφιοι αγοραστές δέχονται μια σειρά από υπηρεσίες και παροχές οι οποίες συμβάλουν στην ευκολότερη και καλύτερη τεχνική υποστήριξη, στη μείωση του κόστους χρήσης και στην άνοδο της αξίας μεταπώλησης των γαλλικών αυτοκινήτων.

Η ομάδα της Peugeot στην Ελλάδα έχει αποδείξει την αξία της και την αποτελεσματικότητα της από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε να υποστηρίξει τη σημαία της γαλλικής φίρμας. Η ομάδα διευθύνεται από τον έμπειρο μάνατζερ Πέτρο Πιπερίδη, γνώστη της αγοράς των αυτοκινήτων, με πολλές περγαμηνές και δεινό διαπραγματευτή με τις εταιρείες μαζικών πωλήσεων.

Πλέον οι μαζικές πωλήσεις (leasing, rent a car), κατέχουν σχεδόν το 50% της ελληνικής αγοράς και επομένως οι εισαγωγείς προσαρμόζουν την εμπορική πολιτική τους προς αυτή την κατεύθυνση. Βέβαια πάντοτε ο «καλός πελάτης που αφήνει το μεγαλύτερο κέρδος» είναι ο πελάτης της λιανικής που γνωρίζει το προϊόν και εκτιμά τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Η Peugeot, έχει υψηλό μερίδιο και στις δυο μεγάλες κατηγορίες της αγοράς- λιανικές πωλήσεις, εταιρικές πωλήσεις- και δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις για να διατηρηθεί η κερδοφορία της εταιρείας και να αυξάνονται τα ποσοστά στην αγορά.

Η γαλλική φίρμα μετά την επιτυχία του Απριλίου, κατέλαβε την τέταρτη θέση στη γενική κατάταξη του πρώτου τετραμήνου του 2017. Αξίζει να τονισθεί ότι η αυξητική της τάση αγγίζει το 20,7% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Το μερίδιό της στην ελληνική αγορά ανήλθε στο 8,3%.
Καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία της Peugeot έπαιξε το 208. Όσον αφορά την θέση και την διείσδυση του Peugeot 208, στην ελληνική αγορά, τα πρώτα επίσημα στοιχεία δείχνουν ότι το γαλλικό supermini τον Απρίλιο εκτινάχθηκε στη δεύτερη θέση της κατηγορίας του. Πουλήθηκαν 386 αυτοκίνητα από την γκάμα του 208. Το ποσοστό που απέσπασε από την πιο δημοφιλή κατηγορία των supermini έφθασε στο 13,2%. Πρώτο ήταν το επίσης αξιόλογο ιαπωνικό μοντέλο Toyota Yaris, το οποίο σημείωσε 399 μονάδες και κατέλαβε το 13,7% από την συνολική πίττα των supermini τον μήνα Απρίλιο. Ακολούθησαν: Opel Corsa 281, ποσοστό 9,6%. VW Polo 264 9,1%. Citroen C3 262 9%, Renault Clio 209 7,2%. Suzuki Baleno 193 6,6%. Nissan Micra 188 6,4% κ.α.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v