Ασφάλεια ιαπωνικών προδιαγραφών

Η νέα γενιά του Suzuki Swift ξεχωρίζει για την ξεχωριστή έμφαση που δίνει στο κομμάτι της ασφάλειας.
Ασφάλεια ιαπωνικών προδιαγραφών
Είναι εντυπωσιακή η πρόοδος των ιαπωνικών αυτοκινητοβιομηχανιών στον τομέα της ασφάλειας.

Τα νέα μοντέλα είναι φορτωμένα με όλα τα σύγχρονα συστήματα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας.

Η νέα γενιά του Suzuki Swift, κερδίζει πόντους και στην αξιολόγηση της ασφάλειας που παρέχει στους επιβάτες και στους πεζούς.

Η μάρκα που μας έμαθε την τετρακίνηση με το θρυλικό Jimny και Vitara, ερεύνησε τον τομέα της ασφάλειας και δημιούργησε ένα πλήρες πακέτο τεχνολογικών διατάξεων τελευταίας γενιάς.

-        Το νέο Swift χρησιμοποιεί για πρώτη φορά ένα προηγμένο σύστημα εμπρόσθιας ανίχνευσης, το οποίο συνδυάζει μια κάμερα και έναν αισθητήρα laser, που καθιστούν δυνατή την εφαρμογή λειτουργιών ασφάλειας όπως η υποβοήθηση πέδησης, το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και εκτροπής αυτοκινήτου, και η αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων. Χρησιμοποιεί επίσης ένα χιλιοστομετρικό ραντάρ για τη λειτουργία του συστήματος Adaptive Cruise Control.

-        Dual Sensor Brake Support (DSBS). Το εξελιγμένο σύστημα εμπρόσθιας ανίχνευσης υποστηρίζει μια σειρά από τεχνολογίες ασφάλειας, με βασικότερη από αυτές το σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης Dual Sensor Brake Support (DSBS). Εάν το σύστημα εντοπίσει πιθανότητα σύγκρουσης με αντικείμενο που βρίσκεται εμπρός, ενεργοποιεί μια ηχητική και μια οπτική ειδοποίηση. Σε περίπτωση που εντοπίσει σημαντικό κίνδυνο και ο οδηγός πραγματοποιήσει φρενάρισμα πανικού, το σύστημα ενεργοποιεί την υποβοήθηση πέδησης, ενισχύοντας το φρενάρισμα. Σε περίπτωση που ο κίνδυνος αυξηθεί ακόμα περισσότερο, το σύστημα ενεργοποιεί ισχυρότερα την αυτόματη πέδηση, σε μια προσπάθεια αποφυγής της σύγκρουσης ή έστω τη μείωσης της ζημιάς.

-        Σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας. Όταν το όχημα κινείται με ταχύτητα από 60 χλμ/ώρα και αλλάζει λωρίδα χωρίς την ενεργοποίηση του φλας από τον οδηγό, το σύστημα ειδοποιεί τον οδηγό μέσω λυχνίας στον πίνακα οργάνων και δόνησης του τιμονιού.

-        Σύστημα προειδοποίησης εκτροπής αυτοκινήτου. Με ταχύτητα από 60 χλμ/ώρα, το σύστημα ανιχνεύει τις διαχωριστικές γραμμές λωρίδας εκατέρωθεν του αυτοκινήτου και ειδοποιεί τον οδηγό μέσω λυχνίας και ηχητικής ειδοποίησης στην περίπτωση που εντοπίσει κίνδυνο εκτροπής του αυτοκινήτου.

-        Αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων (High Beam Assist). Κατά την οδήγηση με ταχύτητα από 40 χλμ./ώρα, η αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων, σχεδιάστηκε για να αλλάζει αυτόματα τους προβολείς μεταξύ μεσαίας και μεγάλης σκάλας ανάλογα με την παρουσία άλλων οχημάτων και του περιβάλλοντος φωτισμού.

-        Adaptive cruise control. Όταν υπάρχει προπορευόμενο όχημα, ένα χιλιοστομετρικό ραντάρ μετρά την απόσταση από αυτό, και αυτομάτως διατηρεί μεγάλη, μέση ή μικρή απόσταση, κατ’ επιλογή του οδηγού. Όταν δεν υπάρχει προπορευόμενο όχημα, το σύστημα διατηρεί την προκαθορισμένη από τον οδηγό ταχύτητα (από 40 χλμ/ώρα έως 160 χλμ/ώρα).

Άλλες τεχνολογίες ασφάλειας: Radar Brake Support. Hill hold control. Σύστημα ειδοποίησης εκτάκτου ανάγκης. Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας (ESP). Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών. Απορροφητικό αμάξωμα τεχνολογίας TECT. 6 SRS αερόσακοι. Αμάξωμα μετριασμού τραυματισμού πεζών.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v