ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Ο δεύτερος ρόλος στον οδηγό

Η Ford επενδύει στην τεχνητή νοημοσύνη για να αναπτύξει ένα πρωτοποριακό σύστημα «εικονικού οδηγού».

Ο δεύτερος ρόλος στον οδηγό

Τα επόμενα χρόνια ο οδηγός θα έχει τον δεύτερο ρόλο στη διαδικασία κίνησης και ελέγχου του αυτοκινήτου. Η αυτόνομη οδήγηση και χρήση του αυτοκινήτου.

Η Ford θα επενδύσει 1 δισεκατομμύριο δολάρια κατά τη διάρκεια της επόμενης πενταετίας στην Argo AI, μία εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης, για την ανάπτυξη ενός συστήματος “εικονικού οδηγού”. Αυτό προορίζεται για το αυτόνομο όχημα της Ford που θα κυκλοφορήσει το 2021 ενώ θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από άλλες ενδιαφερόμενες εταιρείες μέσω αδειοδότησης.

Η Argo AI έχει ιδρυθεί από πρώην ηγετικά στελέχη των Google και Uber και θα συγκροτήσει μία ομάδα με τους πιο έμπειρους ρομποτιστές και προγραμματιστές που εργάζονται πάνω στην αυτόνομη οδήγηση στους κόλπους Ford ή εκτός αυτής. Της ομάδας ρομποτιστών και ειδικών σε θέματα τεχνητής νοημοσύνης θα ηγηθούν οι ιδρυτές της Argo, AI Bryan Salesky & Peter Rander, αντίστοιχα CEO & COO της εταιρείας. Και οι δύο είναι απόφοιτοι του Carnegie Mellon National Robotics Engineering Center ενώ είχαν διατελέσει επικεφαλής των προγραμμάτων αυτο-οδηγούμενων οχημάτων των Google και Uber, αντίστοιχα.

Η τρέχουσα ομάδα που ασχολείται με την ανάπτυξη του συστήματος “εικονικού οδηγού” της Ford – το λογισμικό εκμάθησης της μηχανής που θα λειτουργεί ως εγκέφαλος αυτόνομων οχημάτων – θα συνδυαστεί με το ταλέντο και την τεχνογνωσία της Argo AI στη ρομποτική. Αυτή η πρωτοποριακή συνεργασία στοχεύει στη δημιουργία αυτόνομων οχημάτων Ford προδιαγραφών SAE επιπέδου 4.

Η Ford θα συνεχίσει να έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ανάπτυξη της πλατφόρμας αυτόνομων οχημάτων της καθώς και στην ενσωμάτωση των σχετικών συστημάτων, στην παραγωγή και τη σχεδίαση.

Η Argo AI θα ενώσεις τις δυνάμεις της με την ομάδα ανάπτυξης λογισμικού αυτόνομων οχημάτων της Ford με σκοπό να ενισχύει τις εμπορικές δυνατότητες των αυτοκινήτων αυτών. Η ευελιξία της Argo AI και το μέγεθος της Ford συνδυάζουν άριστα τα οφέλη μιας νεοφυούς εταιρείας τεχνολογίας με την εμπειρία και την εξειδίκευση του κορυφαίου προγράμματος ανάπτυξης αυτόνομων οχημάτων στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Η συνεργασία αυτή θα βοηθήσει τη Ford να λανσάρει και ένα πλήρως αυτόνομο όχημα προδιαγραφών SAE επιπέδου 4 για επαγγελματική χρήση το 2021.

Στην ολοκλήρωση της συνεργασίας θα συμβάλλει και η θυγατρική Ford Smart Mobility LLC, που θα ηγηθεί της στρατηγικής εμπορευματοποίησης των αυτόνομων οχημάτων Ford, με λύσεις όπως υπηρεσίες μεταφοράς ατόμων και αγαθών με μίσθωση (ride-hailing) ή κοινοχρησία οχήματος (ride-sharing) ή στόλους διανομών.

Η Ford γίνεται ο μεγαλύτερος μέτοχος της Argo AI. Το σημαντικό είναι ότι η λειτουργική δομή της Argo AI προσφέρει μεγάλη ανεξαρτησία. Οι εργαζόμενοι της θα έχουν σημαντικά μερίδια μετοχών στην εταιρεία, που θα τους επιτρέπουν να μοιράζονται την επιτυχία της. Το συμβούλιο της Argo AI θα αποτελείται από πέντε μέλη: Nair, John Casesa (Ford group vice president Global Strategy), Salesky, Rander, και έναν ανεξάρτητο διευθυντή.

Μέχρι το τέλος της χρονιάς, η Argo AI εκτιμά ότι θα έχει πάνω από 200 μέλη στην ομάδα, που θα εδρεύει στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Pittsburgh, στο Southeastern Michigan και στο Bay Area of California.

Αρχικά, στόχος της Argo AI θα είναι η υποστήριξη της ανάπτυξης και παραγωγής του αυτόνομου οχήματος της Ford. Στο μέλλον, η Argo AI θα μπορεί να εκχωρήσει μέσω αδειοδότησης την τεχνολογίας της σε άλλες εταιρείες και κλάδους που ενδιαφέρονται για τις δυνατότητες της αυτόνομης οδήγησης.

SPONSORED LINKS

"Άλλαζε απόψεις, αλλά κράτα τις αρχές σου. Άλλαζε τα φύλλα, αλλά κράτα άθικτες τις ρίζες."

Βίκτωρ Ουγκώ, 1802-1885, Γάλλος συγγραφέας

  • 1947 - Η Στρατιωτική Διοίκηση Δωδεκανήσων παραδίδεται από τους Βρετανούς στον αντιναύαρχο Περικλή Ιωαννίδη. Αρχίζει η μεταβατική περίοδος ενσωμάτωσης στην Ελλάδα.

© 2002-2017 MEDIA2DAY