Mercedes E Class 200 Auto: Ειδικότητα η άνεση!

Δοκιμάζουμε την νέα γενιά E Class της Mercedes και μεταφέρουμε εντυπώσεις από το premium μοντέλο.
Mercedes E Class 200 Auto: Ειδικότητα η άνεση!
Ωραία και οικονομικά τα μικρά αυτοκίνητα αλλά ποιος δεν θα ήθελε να απολαύσει τα χαρίσματα των μεγάλων μοντέλων; Σε κάθε αυτοκίνητο που έχει αμάξωμα άνω των 4,5 μέτρων, η άνεση είναι το πρώτο στοιχείο που προσλαμβάνουν οδηγός και επιβάτες. Επίσης, κανέναν δεν τον απασχόλει πως θα χωρέσουν οι  αποσκευές.

Η κατηγορία των μεγάλων και πολυτελών αυτοκινήτων είναι κυρίως υπόθεση των τριών γερμανικών μαρκών Mercedes, BMW και Audi. Οι δημοφιλείς premium φίρμες δημιουργούν αυτοκίνητα τα οποία εντυπωσιάζουν και τον πιο φανατικό οπαδό των μικρών μοντέλων.

Η μάρκα που είναι ανάμεσα στις προτιμήσεις των πρόεδρων των εταιρειών και των πιο ισχυρών ανθρώπων, δημιούργησε τη νέα γενιά της E Class μήκους 4,92 μ. Αυτό το επιβλητικό μοντέλο έχει πολλά σημαντικά στοιχεία και συμβάλει στην αναβάθμιση της κατηγορίας του.

Το Test Drive με το πολυτελές και ακριβό αυτοκίνητο ήταν μια ευχάριστη εμπειρία. Η Mercedes E Class 200 Auto ξεχωρίζει από τα ανταγωνιστικά μοντέλα και στον τομέα της σχεδίασης του αμαξώματος. Οι σχεδιαστές κατάφεραν να «κρύψουν» τον μεγάλο όγκο του αυτοκινήτου με έξυπνους συνδυασμούς των ακμών και των καμπύλων. Επίσης, αξιοποίησαν τις σύγχρονες δυνατότητες για να δημιουργήσουν ένα σύνολο με μοντέρνα στοιχεία.

Οι μεγάλες διαστάσεις του αμαξώματος και το διευρυμένο μεταξόνιο αποτέλεσαν τη βάση για να δημιουργήσουν ένα σαλόνι που παρέχει υψηλά επίπεδα άνεσης για όλους τους επιβάτες. Είναι μια από τις καλύτερες προτάσεις για όσους κάνουν συχνά ταξίδια.

Οι μπροστινοί επιβάτες απολαμβάνουν τα μεγάλα και άνετα καθίσματα με τις πολλαπλές ρυθμίσεις. Οι πίσω δεν κάνουν καμία υποχώρηση και κάθονται σταυροπόδι.

Η φιλοξενία στο γερμανικό πολυτελές αυτοκίνητο είναι ευχάριστη γιατί κάθε τι έχει μελετηθεί με προσοχή. Το κερασάκι στη τούρτα είναι η μοντέρνα διακόσμηση και η αίσθηση φρεσκάδας που αποπνέει το σαλόνι. Αποθηκευτική ικανότητα 540 λίτρα.

Για την Ελλάδα, το εμπορικό ενδιαφέρον εστιάζεται στην έκδοση που φέρει τον βενζινοκινητήρα BlueDIRECT 2.000 κ.εκ.

Η τετρακύλινδρη μονάδα είναι γνωστή γιατί κινεί και άλλα μοντέλα της μάρκας. Η απόδοση της είναι 184 ίπποι ενώ όσον αφορά την ροπή αυτή ανέρχεται στα 30,6 χλγμ. Αυτό το μοτέρ συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC.

Στο δρόμο, το βαρύ αυτοκίνητο φροντίζει οι επιβάτες να νοιώθουν σαν να βρίσκονται πάνω σε ένα μαγικό χαλί. Το πλαίσιο υψηλής ακαμψίας, οι βελτιωμένες αναρτήσεις και πολλοί άλλοι επιμέρους παράγοντες δημιουργούν ένα αξιοζήλευτο αποτέλεσμα στη κίνηση του αυτοκινήτου. Η ποιότητα κύλισης είναι στο ανώτερο επίπεδο της κατηγορίας και οι θόρυβοι μένουν έξω από την καμπίνα.

Το μοτέρ όμως δυσκολεύεται να κινήσει σβέλτα το βαρύ αμάξωμα. Ειδικότερα στη χαμηλή κλίμακα στροφών, ο κινητήρας έχει  αδυναμίες. Οι ρεπρίζ δεν ικανοποιούν τον οδηγό που θέλει να αναπτύξει γρήγορα ταχύτητα. Η κλιμάκωση της ισχύος και της ροπής είναι καλύτερη μετά τις 2.500 σ.α.λ. Αν το πιέσεις από χαμηλά, τότε εμφανίζεται εντονότερα η τραχύτητα του μοτέρ και ανεβαίνει η κατανάλωση.

Ο πιο ενδεδειγμένος χειρισμός είναι να ακολουθήσει ο οδηγός τον ρυθμό του αυτοκινήτου χωρίς να σανιδώνει το γκάζι. Σε αυτή την περίπτωση επιτυγχάνονται υψηλές ταχύτητες που εύκολα διατηρούνται. Ο κατασκευαστής ανακοίνωσε επιτάχυνση  0-100χλμ./ώρα σε 7,7’’ και τελική ταχυτητα 240 χλμ./ώρα. Στο ελληνικό οδικό δίκτυο αυτές οι επιδόσεις δεν είναι εύκολο να επιτευχθούν ακόμη και με ιδανικές συνθήκες.

Σύμμαχος του οδηγού είναι το  αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC. Οι αλλαγές των σχέσεων γίνονται γρήγορα και με ομαλό τρόπο. Διαθέσιμα τέσσερα προγράμματα οδήγησης(Eco, Comfort, Sport, Sport+, Individual). Ανάλογα, με την επιλογή του οδηγού, αλλάζουν οι ρυθμίσεις στη λειτουργία του κινητήρα, του κιβωτίου και του συστήματος διεύθυνσης.

Αξίζει να τονισθεί η οικονομική λειτουργία του κινητήρα αν ο οδηγός ακολουθήσει τον ρυθμό κίνησης που έχει επιλέξει ο κατασκευαστής. Η μέση κατανάλωση που μετρήθηκε στη δοκιμή ήταν 9 λίτρα/100χλμ. Ο κατασκευαστής ανακοίνωσε 5,9 λίτρα/100χλμ. Οι εκπομπές CO2 στα 140 γραμ./χλμ.

Ο τιμοκατάλογος της Mercedes E Class 200 Auto ξεκινά από τα  67.860 ευρώ.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v