Ας μείνουμε στα νούμερα

Δείτε πως κινήθηκαν οι αγορές καινούργιων οχημάτων και δίκυκλων το 2016, συγκριτικά με το 2015.
Ας μείνουμε στα νούμερα
Έτσι όπως εξελίσσεται η αγορά στην Ελλάδα, ίσως το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε, είναι να μείνουμε στα νούμερα και να μην ψάχνουμε περισσότερο τα όσα συμβαίνουν.

Στον κλάδο του αυτοκινήτου, η οικονομική κρίση και η υψηλή φορολογία είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες που έχουν μειώσει σημαντικά τον όγκο των πωλήσεων που απευθύνονται σε ιδιώτες.

Η κινητήριος δύναμη των περισσότερων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην χώρα μας, είναι οι εταιρικές πωλήσεις. Σε αυτή τη κατηγορία, ανήκουν τα αυτοκίνητα που προορίζονται για εταιρείες και τον στόλο των ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων.

Φέτος για πρώτη φορά, εκδηλώθηκε μεγάλο ενδιαφέρον για την αγορά καινούργιων αυτοκινήτων διαφόρων τύπων που θα ανανεώσουν τον στόλο των ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων. Οι παράγοντες του τουρισμού εκτιμούν ότι θα υπάρχει αύξηση του τουριστικού ρεύματος και για αυτό αγοράζουν καινούργια αυτοκίνητα από τώρα.

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ, οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών το μήνα Ιανουάριο 2017 υπήρξαν αυξημένες κατά +13,3%, σε σχέση με τον  Ιανουάριο του 2016.

Υπενθυμίζεται ότι η αγορά αυτοκινήτου έχει υποστεί τα τελευταία χρόνια δραματική συρρίκνωση, ως αποτέλεσμα της συνεχιζόμενης ύφεσης, η οποία αγγίζει το -78,2% συγκριτικά με το μέσο όρο της δεκαετίας 2000-2009.

Στα καινούργια φορτηγά παρατηρήθηκε αύξηση +23,1%, ως προς τον ίδιο μήνα πέρυσι.

Η αγορά των καινούργιων λεωφορείων σημείωσε πτώση -25,0%, συγκριτικά με τον Ιανουάριο του 2016, ωστόσο εξαιτίας του μικρού μεγέθους της, οι διαφορές σε απόλυτους αριθμούς είναι ιδιαίτερα μικρές.

Τέλος, στα καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 κ.εκ.) οι ταξινομήσεις σημείωσαν αισθητή μείωση -41,8% ως προς τον Ιανουάριο του 2016, εξαιτίας μεγάλου πλήθους προταξινομήσεων που πραγματοποιήθηκαν το τελευταίο τρίμηνο του περασμένου έτους.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v