ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Χαλάλι τους!

Η Ν.Ι. Θεοχαράκης αναδεικνύει τις προσπάθειες των νέων μέσα από ένα νέο καινοτόμο πρόγραμμα, με τίτλο Generation N.

Χαλάλι τους!

Οι νέοι αντιμετωπίζουν περισσότερα προβλήματα λόγω της οικονομικής κρίσης. Ακόμη και οι πιο προικισμένοι δυσκολεύονται να βρουν δουλειά και να αναδείξουν τις ικανότητες τους.

Για πρώτη φορά μια εταιρεία από τον χώρο του αυτοκινήτου τολμά να δημιουργήσει μια καινούργια δραστηριότητα για να στηρίξει ό,τι πιο πολύτιμο έχουμε σε αυτή την ζωή, τους νέους μας.

Η Ν.Ι. Θεοχαράκης, αποκλειστική αντιπροσωπεία των αυτοκινήτων Nissan από το 1961, εφαρμόζει το καινοτομικό πρόγραμμα Generation N, που έχει στόχο να αναδείξει τις προσπάθειες των νέων και να τους βοηθήσει να γίνουν γνωστές οι δραστηριότητες τους.

Η Nissan στηρίζει ανθρώπους οι οποίοι παρά το νεαρό της ηλικίας τους, έχουν ήδη καταφέρει να ξεχωρίσουν για τις καινοτόμες ιδέες και πράξεις τους. Υλοποιώντας, το σλόγκαν της μάρκας “Innovation that Excites” (Καινοτομία που Ενθουσιάζει), η καμπάνια Generation N, αποτελεί μια προσπάθεια ανάδειξης και επιβράβευσης ανθρώπων ή ομάδων, που μέσα σε ένα δύσκολο περιβάλλον, καταφέρνουν να ενθουσιάζουν, να καινοτομούν και να διακρίνονται τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Επιλέχθηκαν 20 ξεχωριστοί εκπρόσωποι της Generation N των οποίων οι μοναδικές δράσεις παρουσιάζονται μέσα από τη διαδικτυακή πλατφόρμα www.nissangenerationn.gr. Νέοι άνθρωποι που διακρίνονται για το έργο τους σε τομείς όπως επιχειρηματικότητα, φυσικές επιστήμες, ιατρική, μηχανολογία, κοινωνική προσφορά, αθλητισμός κ.α. Μέσα από 20 σύντομα videos οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας παρουσιάζουν το αντικείμενο και το όραμά τους καλώντας το κοινό να τους στηρίξει με την ψήφο τους.

Το κοινό καλείται να επισκεφθεί το www.nissangenerationn.gr και να ψηφίσει εκείνους που θέλει να κερδίσουν, με τη Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης να επιβραβεύει τους 10 πρώτους, δίνοντάς τους από ένα αυτοκίνητο Nissan για έναν ολόκληρο χρόνο, υποστηρίζοντας έτσι έμπρακτα το όραμά τους. Ανάλογα με τη φύση της δράσης του κάθε διαγωνιζομένου θα δοθεί και το κατάλληλο όχημα μέσα από τον πλήρη στόλο της μάρκας. Την ίδια στιγμή, όσοι από το κοινό ψηφίζουν, θα μπαίνουν στην κλήρωση για 3 μεγάλα ταξίδια στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου Φρανκφούρτης.

SPONSORED LINKS

"Ο άνθρωπος είναι οι σχέσεις του."

Καρλ Μαρξ

  • 1853 - Ετοιμάζονται για πρώτη φορά τηγανιτές πατάτες σε μορφή «τσιπς». 'Ένας Αμερικανός μάγειρας, ο Τζορτζ Κραμ, στο Σαρατόγκα Σπρίνγκς της Νέας Υόρκης, αγανακτισμένος από τα παράπονα ενός πελάτη, αποφασίζει να του σερβίρει πατάτες τόσο λεπτοκομμένες που να δυσκολευτεί να τις πιάσει με το πιρούνι του. Αυτές οι λεπτοκομμένες τηγανιτές πατάτες θα αποδειχθούν τεράστια οικονομική επιτυχία.

© 2002-2017 MEDIA2DAY