ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Δεν φτιάχνει μόνο αυτοκίνητα

Η Peugeot δεν εστιάζει μόνο στην παραγωγή μοντέλων, αλλά σε μία… ολιστική εμπειρία παροχών με δεκάδες εφαρμογές.

Δεν φτιάχνει μόνο αυτοκίνητα

Αν ήταν εύκολο να φτιάξεις ένα αυτοκίνητο και να το πουλήσεις, θα είχε γεμίσει ο πλανήτης με αυτοκίνητα κάθε είδους. Η δημιουργία ενός αυτοκινήτου είναι μια περίπλοκη διαδικασία, που εκτός από την τεχνολογική υποστήριξη, απαιτεί και την εναρμόνιση της κατασκευής στις αξίες της κάθε μάρκας.

Πολλοί έχουν προσπαθήσει να δημιουργήσουν νέες μάρκες, αλλά δυστυχώς οι περισσότεροι δεν τα κατάφεραν. Όμως, η πρόκληση είναι μεγάλη και όσο ο άνθρωπος διατηρεί την ανησυχία του για να γνωρίσει το καινούργιο και το διαφορετικό, θα βλέπουμε και θα αξιολογούμε προσπάθειες οι οποίες έγιναν με κόπο και θυσίες.

Αν έρθουμε στη πλευρά των ανήσυχων δημιουργών, θα πρέπει να σημειωθεί η ικανοποίηση τους, που έφτασαν στο τέλος του προγράμματος τους ακόμη και αν η δημιουργία τους, δεν μπόρεσε να γίνει εμπορική επιτυχία.

Η γαλλική φίρμα Peugeot, είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση στον χώρο του αυτοκινήτου. Έχει λαμπρή ιστορία και το μέλλον της είναι ελπιδοφόρο. Δεν χάνει ευκαιρία να δείχνει τις ικανότητες της και να προκαλεί τον ανταγωνισμό με νέες προτάσεις υψηλής αξίας.

Συνδυάζει το στυλ με την καινοτομική σχεδίαση, την στιβαρότητα και την αίσθηση ότι οδηγείς ένα αυτοκίνητο που φτιάχτηκε για ανθρώπους με άποψη και απαιτήσεις.

Αυτές οι σκέψεις σημειώνονται, μετά την αξιολόγηση του βιομηχανικού σχεδιασμού, δια χειρός Peugeot. Αν και το προϊόν είναι ο πρέσβης μιας μάρκας, η δύναμή της δεν μετριέται μονάχα από τα προϊόντα της. Οτιδήποτε βλέπει και αγγίζει ένας πελάτης παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στην αντίληψη που διαμορφώνει για την μάρκα.

Το τμήμα βιομηχανικού σχεδιασμού της Peugeot για περισσότερο από 200 χρόνια εξειδικεύεται στην εξέλιξη της εμπειρίας του κοινού με την μάρκα και τα προϊόντα της: όπως για παράδειγμα την στρατηγική της μάρκας, την απεικόνιση του οράματος και τις αξίες της, την δημιουργία μιας μοναδικής γλώσσας και ταυτότητας, την εξέλιξη πρωτοποριακών προϊόντων, τα γραφικά, την επικοινωνία της, και την αντιλαμβανόμενη ποιότητα.

Και για να μιλήσουμε για τα προϊόντα για τα οποία είναι περισσότερο γνωστή η Peugeot, αξίζει να αναφέρουμε ότι εδώ και 120 χρόνια η Peugeot καινοτομεί στον χώρο του αυτοκινήτου, σε σημείο που και άλλες μάρκες αυτοκινήτου επωφελούνται σήμερα από την εμπειρία και την πρωτοπορία της μάρκας στον τομέα του σχεδιασμού και τεχνολογικών καινοτομιών. Δεν έχουμε παρά να παρατηρήσουμε για παράδειγμα το νέο SUV 3008, όπου με μια πρώτη ματιά εύκολα διαπιστώνει κανείς ότι ξεχωρίζει από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας του σε ότι αφορά όχι μόνο τον σχεδιασμό του αλλά και στην οδηγική εμπειρία που προσφέρει.

Κάνοντας μια περιήγηση στον ιστότοπο του Peugeot Design Lab ανακαλύπτουμε την σχεδιαστική φιλοσοφία και πρωτοπορία της μάρκας μέσα από σχέδια για προϊόντα lifestyle - μοντέρνοι μύλοι, παιχνίδια, ηλεκτρικά δίτροχα, ακόμα και ένα μοναδικό πιάνο μεταξύ άλλων.

Η κυριότερη απασχόληση του κέντρου βεβαίως αφορά σε οχήματα - γιότ, καταμαράν, ταχύπλοα, ηλεκτρικά σκούτερ, αεροσκάφη και τμημάτων τους. Η κάθε εσωτερική πτυχή των οχημάτων έχει σχεδιαστεί με την ίδια προσοχή στην λεπτομέρεια, ακρίβεια και εμμονή με την ποιότητα και την ασφάλεια των επιβαινόντων που συναντάει κανείς στα σύγχρονα αυτοκίνητα Peugeot. Κυρίαρχα στοιχεία εδώ είναι η χρήση υψηλής ποιότητας των υλικών καθώς επίσης και τεχνολογίες όπως οθόνες αφής, digital περιβάλλον, και εξατομίκευση της ατμόσφαιρας της καμπίνας ανάλογα με την διάθεση του επιβάτη.

Το κέντρο βιομηχανικού σχεδιασμού της Peugeot αναλαμβάνει κυρίως σχεδιαστικά πρότζεκτ για τρίτους, τα οποία αναμφισβήτητα προδίδουν το σχεδιαστικό DNA της Peugeot.

Το ξεχωριστό design, η λειτουργικότητα, η προσοχή στην ποιότητα και λεπτομέρεια κατασκευής, είναι και οι λόγοι για τους οποίους ολοένα και περισσότερες εταιρείες αναθέτουν στην Peugeot τον σχεδιασμό των προιόντων τους.

Στο επόμενο ταξίδι σας με αεροσκάφος τύπου Airbus μην εκπλαγείτε λοιπόν αν μάθετε οτι για την άνεσή σας κατά την διάρκεια του ταξιδιού σας μπορεί να ευθύνονται οι σχεδιαστές της Peugeot!

To Peugeot Design Lab απαρτίζεται από 4 κέντρα βιομηχανικού σχεδιασμού στο Παρίσι, Σαγκάη, Σαν Φρανσίσκο και Σάο Πάολο. Τον ιστότοπο του κέντρου μπορείτε να τον επισκεφτείτε στο http://www.peugeotdesignlab.com.

SPONSORED LINKS

"Ο άνθρωπος είναι οι σχέσεις του."

Καρλ Μαρξ

  • 1853 - Ετοιμάζονται για πρώτη φορά τηγανιτές πατάτες σε μορφή «τσιπς». 'Ένας Αμερικανός μάγειρας, ο Τζορτζ Κραμ, στο Σαρατόγκα Σπρίνγκς της Νέας Υόρκης, αγανακτισμένος από τα παράπονα ενός πελάτη, αποφασίζει να του σερβίρει πατάτες τόσο λεπτοκομμένες που να δυσκολευτεί να τις πιάσει με το πιρούνι του. Αυτές οι λεπτοκομμένες τηγανιτές πατάτες θα αποδειχθούν τεράστια οικονομική επιτυχία.

© 2002-2017 MEDIA2DAY