Ποιος θα σταματήσει την Peugeot;

Η γαλλική φίρμα πήρε εντυπωσιακό μερίδιο από την πίτα των πωλήσεων των καινούργιων αυτοκινήτων.
Ποιος θα σταματήσει την Peugeot;
Η αγορά των καινούργιων αυτοκίνητων στην Ελλάδα ξεκίνησε το 2017 με πρωτόγνωρη δυναμική. Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην χώρα μας, από τις πρώτες ημέρες της νέας χρονιάς οργάνωσαν την επίθεση τους.

Οι περισσότερες μάρκες είχαν προνοήσει από το 2016 και κράτησαν σημαντικό αριθμό αυτοκινήτων που τα ταξινόμησαν τον Ιανουάριο. Σε κάθε περίπτωση όμως αυτό που μετράει είναι το νούμερο που δείχνει το κοντέρ των πωλήσεων, μόλις κλείσει ο μήνας. Η αύξηση των πωλήσεων άγγιξε το 15%.

Η προσεκτική ανάλυση των πρώτων στοιχείων δείχνει ότι η Peugeot κατέβασε στην ελληνική αγορά τα νέα «άρματα» της. Τι και αν χιόνιζε στις περισσότερες περιοχές της χώρας, τι και αν οι θερμοκρασίες ήταν πολικές η γαλλική μάρκα έβγαλε έξω το «λιοντάρι» της και πήρε εντυπωσιακό μερίδιο από την πίτα των πωλήσεων των καινούργιων αυτοκινήτων.

Η επίδοση της άγγιξε τα 500 αυτοκίνητα διαφόρων τύπων που εισάγει στην Ελλάδα. Το μερίδιο της ανέβηκε στο 7,6% της συνολικής αγοράς ενώ η θέση που κατέλαβε είναι διακεκριμένη.

Βρίσκεται στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης, αφήνοντας πίσω της μάρκες με πληρέστερη γκάμα και επίσης έντονη παρουσία στην αγορά.

Καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία της έπαιξε το 208 ήταν τρίτο στις ταξινομήσεις με 241 μονάδες, ανεξαρτήτως μάρκας και κατηγορίας. Από κοντά και το 2008.

Είναι ξεκάθαρο ότι η μάρκα θα αποτελέσει βασικό πρωταγωνιστή των πωλήσεων για τη χρονιά που μόλις ξεκίνησε.

Πολύ εντυπωσιακό είναι και το γεγονός ότι το ενδιαφέρον των πελατών για το ολοκαίνουργιο SUV Peugeot 3008 είναι πάρα πολύ έντονο με αποτέλεσμα η απήχησή του να αντικατοπτρίζεται στις παραγγελίες που έχουν ήδη τοποθετηθεί.

Η επιτυχής πορεία της μάρκας συνεχίζεται και στην αγορά των ελαφρών  επαγγελματικών με την Peugeot Professionnel  να κατακτά τη δεύτερη θέση στις ταξινομήσεις του μήνα με μερίδιο αγοράς 15,6%. Καθοριστικό ρόλο έπαιξε το Boxer το οποίο ήρθε δεύτερο στις ταξινομήσεις του μήνα ανεξαρτήτως κατηγορίας.

Η αξιοπιστία, η ασφάλεια, οι επιδόσεις και η οδηγική απόλαυση, το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, οι νέοι κινητήρες E6 πετρελαίου και βενζίνης - με τους δεύτερους να βραβεύονται δεύτερη συνεχή χρονιά - σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων  (EAT6), η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπή ρύπων, το χαμηλό κόστος χρήσης, ο πλήρης χαρακτήρας των μοντέλων της Peugeot καθώς και τα ευέλικτα προγράμματα απόκτησης που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία, είναι ασφαλώς οι λόγοι που τοποθετούν την μάρκα στην κορυφή της αγοράς.

Βέβαια είναι νωρίς για να εξαχθούν συμπεράσματα σχετικά με την πορεία της κάθε μάρκας αλλά οπωσδήποτε η επιτυχία του Ιανουάριου για την Peugeot είναι ένα αξιοσημείωτο γεγονός, που αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αξία λόγω της γενικότερης οικονομικής δυσπραγίας.

Άθλο όμως έκαναν και δυο ακόμη διακεκριμένες μάρκες με άριστη φήμη στην ελληνική αγορά.

Η Toyota ούτε το 2017 δεν έκοψε ταχύτητα. Πρώτη και τον Ιανουάριο με 1.0002 πωλήσεις και μερίδιο αγοράς 15,3%. Αύξηση πωλήσεων 21,3%.

Δεύτερη η VW, μια μάρκα που υπέστη τις συνέπειες από το dieselgate αλλά απέδειξε την αξία της. Πούλησε 668 αυτοκίνητα καταλαμβάνοντας το 10,2% της αγοράς. Αύξηση πωλήσεων 71,7%.

Η επιτυχία της VW στην ελληνική αγορά ήταν το κερασάκι στη μεγάλη τούρτα που φτιάχνει η μητρική εταιρεία στη Γερμανία, για να γιορτάσει την κατάκτηση της πρώτης θέσης στις παγκόσμιες πωλήσεις.

Η VW άφησε πίσω τις πίκρες και απολαμβάνει την θετική δημοσιότητα από την παγκόσμια επιτυχία της.

Ακολούθησαν, Suzuki 455 μονάδες, 7%, + 21,7%. Nissan 453 6,9%,+15,9%. Opel 450, 6,9%, - 15,1%. Fiat 348 5,3%, +53,3%.

H Mercedes ξεκίνησε με υψηλή επιτάχυνση, κατέλαβε την ενδέκατη θέση στη γενική κατάταξη και είναι πρώτη στη premium κατηγορία! Πούλησε 339 πολυτελή αυτοκίνητα υψηλής αξίας, με ποσοστό στην αγορά 5,2%. Το ποσοστό της αύξησης των πωλήσεων της μάρκας με σήμα το αστέρι αγγίζει το εντυπωσιακό νούμερο 245,9%.

Χαρές και στην Audi, αφού η μάρκα που ποντάρει στην τετρακίνηση πήρε την δωδέκατη θέση. Δεύτερη στη premium κατηγορία με 314 πωλήσεις πολυτελών αυτοκινήτων. Ποσοστό 4,8%. Και η Audi έκανε ρεκόρ στην αύξηση πωλήσεων άγγιξε το 96,3% 

Η BMW στη τρίτη θέση της πολυτελούς κατηγορίας. Πούλησε 138 αυτοκίνητα, ποσοστό 2,1%. Μείωση του όγκου των πωλήσεων κατά 37,3%.

Αρνητικό πρόσημο σημείωσε τον Ιανουάριο και η Volvo. Πούλησε 110 αυτοκίνητα, ποσοστό 1,7%, μείωση του όγκου των πωλήσεων κατά 45%.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v