Πρώτη στα premium

Η Mercedes-Benz στέφθηκε… πρωταθλήτρια στις πωλήσεις premium αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο.
Πρώτη στα premium
Η Mercedes-Benz κατέκτησε την πρώτη θέση στη κατηγορία των premium αυτοκινήτων στη παγκόσμια αγορά. Η εμπορική επιτυχία της μάρκας είναι τέτοια, ώστε η εμπορική αξία του σήματος της να ανέβει σε μόλις ένα χρόνο κατά περίπου $7 δις έναντι του 2015 και πλέον υπολογίζεται στα $43,5 δισεκατομμύρια! (πηγή: www.interbrand.com).

Όσον αφορά στις πωλήσεις, παρέδωσε παγκοσμίως στους πελάτες της περισσότερα αυτοκίνητα από ποτέ. Πούλησε συνολικά 2.083.888 οχήματα (+11,3%) σημειώνοντας για 6η συνεχόμενη χρονιά νέο ρεκόρ έναντι της προηγούμενης. Αυτό σημαίνει, ότι παρέμεινε η πλέον ταχέως αναπτυσσόμενη μάρκα σε σχέση με τους κύριους ανταγωνιστές της παγκοσμίως.

“Το 2016 ήταν η πιο επιτυχημένη χρονιά της μάρκας στην ιστορία της. Με την πρωτοποριακή σχεδίαση των μοντέλων μας, οι πελάτες μας κυρίως στην Κίνα και την Ευρώπη με την εμπιστοσύνη τους μας έδωσαν μία τρομερή ώθηση που μας έφερε στην πρώτη θέση της premium κατηγορίας. Δεν σταματάμε εδώ όμως. Συνεχίζουμε να επιταχύνουμε με νέες τεχνολογίες, προϊόντα και υπηρεσίες.» δήλωσε ο πρόεδρος του Ομίλου Daimler και επικεφαλής των Mercedes-Benz Cars, Dr. Dieter Zetsche.

Η γκάμα των μοντέλων της Mercedes-Benz, συμπεριλαμβάνοντας τις υπο-μάρκες Mercedes-AMG & Mercedes-Maybach είναι πλέον υπερπλήρης. Επιπλέον, τα plug-In hybrid μοντέλα μετρούν σήμερα τα 8, με αποτέλεσμα η μάρκα να προσφέρει τη μεγαλύτερη γκάμα σε αυτήν την εναλλακτική μορφή κίνησης στην premium κατηγορία.

Το 2016 έκλεισε για τη μάρκα με τις υψηλότερες πωλήσεις οχημάτων Δεκεμβρίου, που ήταν ο 46ος συνεχόμενος μήνας με ρεκόρ πωλήσεων (190.269 μονάδες, +6,8%), και καλύτερο τρίμηνο όλων των εποχών (545.967 μονάδες, +10,2%).

Φέτος η μάρκα προσδοκά σε ακόμη καλύτερα αποτελέσματα στις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων και θα αναπτύξει την ψηφιοποίηση στις πωλήσεις. Αυτό το πρωτοποριακό σύστημα επιτρέπει την παραγγελία αυτοκινήτου μόνο με ένα κλικ!

Το λανσάρισμα του ψηφιακού καταστήματος της Mercedes-Benz στη Γερμανία εγινε το καλοκαίρι του 2016. Ετσι, η μάρκα έκανε ένα ακόμη βήμα προς τις πωλήσεις του μέλλοντος. Στο www.online-store.mercedes-benz.de οι πελάτες απ’ όλη την Γερμανία μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε ένα μεγάλο αριθμό προ-διαμορφωμένων οχημάτων.

Η ψηφιακή πλατφόρμα προσφέρει όλες τις λειτουργίες που είναι απαραίτητες για την ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών μέσω του Internet. Για πρώτη φορά, η εξακρίβωση των στοιχείων του πελάτη γίνεται με αναγνώριση μέσω βίντεο. Αυτό σημαίνει, ότι η διαδικασία της πώλησης μπορεί να ολοκληρωθεί ανά πάσα στιγμή, επτά ημέρες της εβδομάδας από την άνεση του σπιτιού του αγοραστή ή είναι σε κίνηση. Το ψηφιακό κατάστημα εκτιμάται ιδιαίτερα από τους νεότερης ηλικίας πελάτες της μάρκας.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v