Peugeot 3008 1.6 Blue HDi 120: Γαλλική υπέρβαση  

Το ολοκαίνουργιο μοντέλο της γαλλικής φίρμας εντυπωσιάζει με την εμφάνιση και τις premium λειτουργίες του.
Peugeot 3008 1.6 Blue HDi 120: Γαλλική υπέρβαση
Η Peugeot έχει αποδείξει πολλές φορές ότι πιάνει τον σφυγμό της αγοράς των αυτοκινήτων. Στο παλμαρέ της έχει να επιδείξει μοναδικά μοντέλα τα οποία χάρισαν οδηγίες συγκινήσεις και τίτλους στη γαλλική μάρκα. Το λιοντάρι που είναι το σήμα της συχνά «βρυχάται» και δίνει τον τόνο στις εξελίξεις. Η τελευταία δημιουργία της μάρκας είναι το ολοκαίνουργιο 3008. Ένα SUV που ξεπερνά τα όρια της μικρομεσαίας κατηγορίας και απευθύνεται σε οδηγούς που δεν ξέχασαν τις αξίες της αυτοκίνησης.

Αυτές τις ημέρες οδηγούμε το ολοκαίνουργιο Peugeot 3008. Αρέσει σε πολλούς φίλους και συναδέλφους. Μετά από πολλές συζητήσεις και αναλύσεις, βρήκαμε το μυστικό της σχεδιαστικής μελέτης που αποτελεί μια από τις ισχυρότερες σφραγίδες στο διαβατήριο του κομψού οχήματος ελεύθερου χρόνου. Πρόκειται για την διαμόρφωση της πλαϊνής επιφάνειας και του πίσω τμήματος. Εκεί είναι η θεμελιώδης διαφορά από τον ανταγωνισμό.

Οι Γάλλοι, όμως δεν έμειναν στο φαίνεσθαι, προχώρησαν στην ουσία και στην υιοθέτηση προτάσεων που συναντάμε στα ακριβότερα premium μοντέλα. Ξεκινήσαμε από το τμήμα που βλέπει συνεχώς ο οδηγός και οι επιβάτες, το ταμπλό.

Δίνει την εντύπωση ότι χειρίζεσαι μια μοντέρνα ταμπλέτα με ελάχιστους διακόπτες. Αυτή τη στιγμή, κανένα ανταγωνιστικό μοντέλο, ούτε τα premium, δεν έχει καλύτερο ταμπλό. Αφού εντυπωσιαστήκαμε από την μοντέρνα και φρέσκια προσέγγιση, πιάσαμε στα χέρια μας το ξεχωριστό τιμόνι. Μοντέρνα σχεδίαση και μικρή διάμετρος, σαν το τιμόνι του αεροπλάνου.

Καθίσαμε στη θέση του συνοδηγού, στο πίσω κάθισμα, στη μέση και προσπαθήσαμε να μπούμε στη λογική των σχεδιαστών εσωτερικού χώρου. Πήραμε τα μηνύματα που μου έστειλε η μελέτη τους.

Απολαύσαμε τη φινέτσα, ικανοποιηθήκαμε από την εργονομία και τη πρακτικότητα και εντυπωσιάστηκα από την άνεση. Στη παραγγελία να προσθέσετε και την λειτουργία μασάζ. Η ποιότητα και η προσαρμογή πάνω και από τα υψηλά γερμανικά στάνταρ.

Σε ένα μικρό ταξίδι στο Λουτράκι, διαπιστώσαμε ότι ο χώρος των αποσκευών είναι υπεραρκετός, για να χωρέσει και όσα χρειάζεται μια οικογένεια για τις χριστουγεννιάτικες διακοπές (591 λίτρα).

Το αυτοκίνητο της δοκιμής είχε στο οδόμετρο 380 χλμ. Μύριζε «καινουργίλα» και διέθετε το μοτέρ που είναι ιδανικό για ταξίδια. Ο πετρελαιοκινητήρας 1.6 Blue HDi με τις ακριβές περγαμηνές ενεργοποιείται αμέσως και όταν επικρατούν θερμοκρασίες γύρω στο μηδέν.

Ανεβάζει εύκολα στροφές, χαμηλά κάνει θαύματα και οι 120 ίπποι κινούν γρήγορα το αυτοκίνητο βάρους 1.375 κιλών. Η μέγιστη ισχύς έρχεται στις 3.500 σ.α.λ. και η κορύφωση της υψηλής ροπής των 30,2 χλγμ. στις 1.750 σ.α.λ. Η αποδοτική ηχομόνωση κρατάει μακριά θορύβους και κραδασμούς. Νομίζεις ότι οδηγείς βενζίνη. Η ποιότητα κύλισης στο ανώτερο επίπεδο της κατηγορίας.

Κιβώτιο χειροκίνητο έξι σχέσεων με καλή κλιμάκωση και άριστη λειτουργία. Είναι και οικονομικό στη κατανάλωση, έκαψε μόλις 5,9 λίτρα/100χλμ., επίσημη μέτρηση 4,3 λίτρα/100χλμ.

Κανένα παράπονο για τις επιδόσεις, τα 189 χλμ./ώρα έρχονται σχετικά εύκολα και τα 11,2΄΄ για τα πρώτα 100χλμ./ώρα είναι μια πολύ καλή επίδοση. Τελικά η Peugeot έπιασε στον ύπνο τους μεθοδικούς Γερμανούς κατασκευαστές.

Πολύ καλή είναι και η τιμή του, καθορίστηκε στα 29.400 ευρώ με πλούσιο πακέτο εξοπλισμού. Η γκάμα ξεκινά από τα 24.900 ευρώ και για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά υπάρχει ίδια τιμή για το ντίζελ (1.6 Blue HDi 100) και την βενζίνη (1.2 PureTech 130).
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v