Νέο Renault Megane: Δυνατός παίκτης

Η νέα γενιά του Megane προικίζεται με μπόλικα καλούδια και αναμένεται να αποτελέσει τη ναυαρχίδα της γαλλικής φίρμας.
Νέο Renault Megane: Δυνατός παίκτης
Η Renault αναβαθμίζει την παρουσία της στη κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων με ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο, τη νέα γενιά του Megane. Αυτό το μοντέλο είναι προικισμένο με πολλά καλούδια και αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία για να αυξήσει το μερίδιο της η γαλλική μάρκα στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Το πρόγραμμα της πανελλαδικής παρουσίασης περιλάμβανε και Test Drive. Διαθέσιμη ήταν μόνο η πετρελαιοκίνητη έκδοση 1.5 dCI στην έκδοση με την υψηλότερη απόδοση, η οποία φθάνει τους  110 ίππους. Στη γκάμα υπάρχει και η βασική έκδοση του ιδίου μοτέρ με ισχύ 90 ίππους. Από τα πρώτα χιλιόμετρα εκτιμήθηκε η προσπάθεια των μηχανικών να προσδώσουν καλύτερα στοιχεία στο αυτοκίνητο που απευθύνεται κυρίως σε οικογενειάρχες.

Το πρώτο στοιχείο που αντιλαμβάνεται ο οδηγός είναι η ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου. Το μοντέλο με τη μοντέρνα σχεδίαση εξασφαλίζει άνετο και ήσυχο ταξίδι χάρη στις νέες παραμέτρους. Ειδικότερα, διαθέτει καινούργιο πλαίσιο το οποίο έχει υψηλότερη ακαμψία από την προηγουμένη πλατφόρμα. Επίσης, έχουν αναθεωρηθεί οι αναρτήσεις και το σύστημα διεύθυνσης. Καθοριστικό ρολό παίζουν και οι νέες ρυθμίσεις όλων των επιμέρους τμημάτων. Η τελευταία παρέμβαση αφορά την ενίσχυση της ηχομόνωσης.

Η οδική συμπεριφορά είναι καλή και η σημαντικότερη παρατήρηση αφορά την πρόσκαιρη αδυναμία των αναρτήσεων να απορροφήσουν τις διαδοχικές ανωμαλίες του δρόμου. Αυτό διαπιστώθηκε στο επαρχιακό δίκτυο στα σημεία με διαδοχικές εγκάρσιες ανωμαλίες και άλλες φθορές του δρόμου. Δεν είναι όμως ανησυχητικό στοιχείο ούτε για τον οδηγό που έχει μικρή  εμπειρία στην οδήγηση.

Στον αυτοκινητόδρομο προς το Ναύπλιο, το πεντάπορτο μοντέλο κινήθηκε με χαρακτηριστική άνεση και ανέπτυξε απαγορευτικές ταχύτητες για τον ΚΟΚ. Εκτός από την καλή αεροδυναμική, η οποία εξασφαλίζει περιορισμένους αεροδυναμικούς θορύβους, καθοριστικό στοιχείο στην κίνηση του είναι η παρουσία του βραβευμένου κινητήρα ντίζελ 1.500 κ.εκ. Αυτό το τετρακύλινδρο σύνολο είναι ένα από τα πιο σημαντικά επιτεύγματα της μηχανολογίας στη κατηγορία των πετρελαιοκινητήρων.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έχουν αναγνωρισθεί και συμβάλουν στην απρόσκοπτη κίνηση πολλών μοντέλων της γαλλικής μάρκας καθώς άλλων μαρκών, όπως της premium Mercedes. Έχει την ικανότητα να αποδίδει από χαμηλές στροφές και να διατηρεί την παραγωγή ισχύος και ροπής σε ευρύ φάσμα στροφών. Μόλις ο οδηγός πατήσει το γκάζι ενεργοποιείται η διαδικασία παραγωγής ισχύος και ροπής. Η μέγιστη ισχύς ανέρχεται στους 110 ίππους και η ροπή στα 26,4 χλγμ. Καθοριστικό στοιχείο των ικανοτήτων του είναι και η παροχή της ροπής μόλις από τις 1.750 σ.α.λ.

Οι επιδόσεις είναι από τις καλύτερες στη κατηγορία. Οι επίσημες μετρήσεις δίνουν επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 11,3΄΄ και τελική ταχυτητα 187 χλμ./ώρα. Αυτές οι επιδόσεις είναι κοντά στη πραγματικότητα. Το μοτέρ συνδυάζεται με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο και στη δοκιμή η μέση κατανάλωση ήταν 5,2 λίτρα/100χλμ. Ο κατασκευαστής έχει προσδιορίσει τη μέση κατανάλωση στα 3,4 λίτρα/100χλμ. Εκπομπές C02 100 γραμ./χλμ.

Οι τιμές των ντιζελοκίνητων εκδόσεων ξεκινούν από τα 18.890 ευρώ(1.5 dCI 90 ίππων).
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v