ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το λιοντάρι στη θέση που του αξίζει!

Η Peugeot φαίνεται να κυριαρχεί στο φετινό ράλι Ντακάρ, με τους οδηγούς της να τερματίζουν στις δύο πρώτες θέσεις.

Το λιοντάρι στη θέση που του αξίζει!

Η Peugeot θέλει να πάρει τη νίκη στο ράλι Ντακάρ και όπως φαίνεται μάλλον θα τα καταφέρει. Τα Peugeot 3008 DKR των Peterhansel/Cottret και Loeb/Elena τερμάτισαν στις δύο πρώτες θέσεις της χτεσινής ειδικής και προηγούνται στην γενική κατάταξη της βαθμολογίας.

Η 2η εβδομάδα του ράλι Ντακάρ ξεκίνησε νικηφόρα για την γαλλική ομάδα και τα πληρώματα έχουν να αντιμετωπίσουν τις πρώτες δύο μέρες συνολικά 1.693 χιλιόμετρα (7η και 8η ειδική διαδρομή), δίχως να επιτρέπεται στο ενδιάμεσο σέρβις, κατά την διανυκτέρευση στο Uyuni.

Χτες, λόγω των καιρικών συνθηκών στην περιοχή της La Paz, στην Βολιβία, το 7ο σκέλος μειώθηκε από τα 332 στα 161 χιλιόμετρα, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η 8η ειδική.

Στην χτεσινή 7η ειδική οι Peterhansel/Cottret σημείωσαν την δεύτερη τους επιτυχία στο φετινό Ντακάρ έχοντας διαφορά 48 δευτερολέπτων από τους Loeb/Elena. Οι Despres/Castera βρίσκονται πλέον στην 4η θέση της γενικής κατάταξης έχοντας μπροστά τους τον Nani Roma (Toyota).

Η αξιοπιστία είναι ένας από τους μεγαλύτερους παράγοντες σε κάθε Ντακάρ και φέτος τα 3008 DKR έχουν διανύσει μεγάλη απόσταση σε δύσκολα εδάφη, δίχως να παρουσιάσουν σοβαρά μηχανικά προβλήματα. Ο τύπος εδάφους είναι αμμώδης. Η Πλοηγηση είναι πολύπλοκη. Οι συνθήκες, θερμοκρασία στους 5 °C.

Stéphane Peterhansel: «Δεν ήταν εύκολη, αλλά ήταν μία καλή ειδική με πολύ πλοήγηση. Σε μερικά σημεία η άμμος ήταν πολύ μαλακή, αλλά δεν υπήρχαν μεγάλοι αμμόλοφοι. Λόγω του μεγάλου υψόμετρου δεν είχαμε πολύ δύναμη, αλλά αποκτήσαμε πλεονέκτημα καθώς ακολουθούσαμε τις γραμμές που άφηναν ο Sébastien και ο Nani. Δεν κάναμε κανένα λάθος και φτάσαμε στην δεύτερη μας νίκη. Στην 8η ειδική [σήμερα] ξεκινάμε πρώτοι, κάτι που δεν είναι και το αγαπημένο μας. Ένα από τα πράγματα που πρέπει να κάνουμε είναι να ελέγξουμε το αυτοκίνητα και να αλλάξουμε τους μπροστινούς με τους πίσω τροχούς».

Sébastien Loeb: «Η πλοήγηση ανάμεσα στους αμμόλοφους ήταν δύσκολη και μερικά από τα waypoints ήταν δύσκολο να βρεθούν, αλλά τελικά η δουλειά έγινε. Δεν χαθήκαμε σε κανένα σημείο της διαδρομής. Ήταν μία καλή ημέρα για εμάς. Δεν ξέρω για τα άλλα πληρώματα, αλλά κανείς δεν μας προσπέρασε και αυτό ήταν θετικό.»

Cyril Despres: «Παρόλο που δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο πρόβλημα, χάσαμε λίγο χρόνο κυρίως λόγω μίας λανθασμένης εκτίμησης που μας έβγαλε για λίγο εκτός διαδρομής σε ένα off-road κομμάτι. Είχαμε να οδηγήσουμε για 11 χιλιόμετρα μέσα από ψηλό γρασίδι. Οι Seb και Stéphane τα πήγαν πολύ καλά. Χάσαμε μερικά τμήματα από το πίσω μέρος του αμαξώματος, όταν περάσαμε μέσα από πυκνή βλάστηση. Εντάξει, δεν ήταν σπουδαία μέρα, αλλά δεν σκοπεύω να χαλαρώσω».

Η κατάταξη στην 7η ειδική διαδρομή

1.         PETERHANSEL Stéphane (FR) / COTTRET J-P. (FR), PEUGEOT 3008DKR, 1h54m8s

2.         LOEB Sébastien (FR) / ELENA Daniel (MON), PEUGEOT 3008DKR, +48s

3.         DE VILLIERS Giniel (ZAF) / VON ZITZEWITZ Dirk (ZAF), Toyota Hi-Lux, +3m33s

4.         HIRVONEN Mikko (FIN) / PERIN Michel (FR), MINI, +5m3s

5.         ROMA Nani (SP) / HARO BRAVO Alex (SP), TOYOTA, +5m32s

6.         DESPRES Cyril (FR) / David CASTERA (FR), PEUGEOT 3008DKR, +9m7s

 

Η γενική κατάταξη μετά την 7η ειδική διαδρομή

1.         PETERHANSEL Stéphane (FR) / COTTRET J-P. (FR), PEUGEOT 3008DKR, 15h57m6s

2.         LOEB Sébastien (FRA) / ELENA Daniel (MON), PEUGEOT 3008DKR, +1m57s

3.         ROMA Nani (ESP) / HARO BRACO Alex (ESP), Toyota Hi-Lux, +11m7

4.         DESPRES Cyril (FR) / David CASTERA (FR), PEUGEOT 3008DKR, +14m1s

5.         HIRVONEN Mikko (FIN) / PERIN Michel (FR), MINI, +47m24s

SPONSORED LINKS

"Αν θες να μάθεις για το νερό, μη ρωτάς τα ψάρια."

Marshall McLuhan, 1911-1980, Καναδός επικοινωνιολόγος

  • 1848 - Ο Καρλ Μαρξ και ο Φρίντριχ Ένγκελς εκδίδουν το "Κοινωνικό Μανιφέστο"

    1913 - Απελευθέρωση των Ιωαννίνων

    1960 - Η επαναστατική κυβέρνηση της Κούβας αποφασίζει την εθνικοποίηση όλων των επιχειρήσεων.

© 2002-2017 MEDIA2DAY