Μικρή αύξηση σημείωσαν οι πωλήσεις των νέων επιβατικών για το 2016. Δείτε τα στοιχεία για κάθε φίρμα.
Παλαιότερο των 360 ημερών
Αύξηση που κυμαίνεται γύρω στο 6%, σημείωσαν οι πωλήσεις καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων το 2016 σε σχέση με το 2015.
Τα πρώτα στοιχεία μετά την προσθήκη των πωλήσεων του Δεκεμβρίου δείχνουν ότι η αγορά των αυτοκινήτων σημείωσε 84.518 πωλήσεις.
Την πρώτη θέση κατέλαβε η Toyota με 10.445 πωλήσεις και ποσοστό 12,4%. Δεύτερη ήταν η Nissan με 7.802 πωλήσεις και ποσοστό 9,2% στην ελληνική αγορά. Τρίτη η Opel, 7.279 πωλήσεις και 8,6%.
Ακολούθησαν, Volkswagen 6.877 8,1%, Peugeot 6.055 7,2%, Fiat 5.637 6,7%, Ford 4.879 5,8%, Mercedes 4.650 5,5%, Suzuki 4.137 4,9%, Citroen 4.070 4,8%, BMW 3.845 4,5%, Renault 3.137 3,7%, Audi 2.618 3,1%, Seat 1.781 2,1%, Mini 1.585 1,9%, Volvo 1.458 1,7%, Skoda 1.429 1.7%, Hyundai 1.090 1,3%, Jeep 900 1,1% , Kia 816 1%, smart 815 1%, Honda 699 0,8%, Dacia 624 0,7%, Alfa Romeo 517 0,6%, Mitsubishi 471 0,6% κ.α.