Η εκδίκηση της Skoda

Το πρώτο μεσαίο SUV της εταιρείας προσφέρει άνεση, ασφάλεια και διαθέτει υψηλά οδηγικά χαρακτηριστικά.
Η εκδίκηση της Skoda

Μια μικρή αυτοκινητοβιομηχανία παλεύει συνεχώς για να φτάσει τις μεγάλες μάρκες. Κάνει θυσίες, περικοπές, αναζητά του καλύτερους συνεργάτες και υιοθετεί τεχνολογίες που αλλάζουν την αυτοκίνηση.

 Ένα καλό παράδειγμα αυτής της τακτικής είναι η Skoda. Ξεκίνησε από χαμηλά, έχει την συμπαράσταση ενός ολόκληρου λαού στην Τσεχία και όταν ήρθε η μεγάλη ευκαιρία, την άρπαξε από τα μαλλιά.

 Θυμήθηκε ίσως, αυτό που λένε όσοι χάνουν ευκαιρία της ζωής τους, "η ευκαιρία είναι μια γυναίκα που το κεφάλι της έχει δυο όψεις, η μια είναι γεμάτη με μαλλιά και η άλλη φαλακρή, αν την χάσεις μένεις με την φαλακρή όψη΄΄.

Η Skoda, το 1991 συνάντησε στο δρόμο της το γκρουπ VW, η γερμανική πρόταση ήταν δελεαστική αλλά απαιτούσε και νέες θυσίες. Τόλμησε όμως να ανέβει στο πιο δυναμικό άρμα και από τότε απογειώθηκαν όλοι οι δείκτες της.

 Τα νέα μοντέλα είναι εφάμιλλα των προϊόντων του γερμανικού ομίλου. Η τεχνογνωσία και η τεχνολογία έρχεται κατευθείαν από τα εργαστήρια του ομίλου. Οι Γερμανοί είναι πάνω από κάθε τι που έχει σχέση με την φημισμένη μάρκα.

Το αποτέλεσμα το βλέπουμε κάθε μέρα στους δρόμους. Άρτια μοντέλα, αξιόπιστα και με λογικές τιμές. Η νέα προσπάθεια της μάρκας ακούει στο όνομα Kodiaq. Είναι το πρώτο μεσαίο SUV της εταιρείας, το οποίο θα έρθει στην Ελλάδα την άνοιξη. Αποτελεί την εκδίκηση της μάρκας σε όσους δεν πίστεψαν στις προσπάθειες που κάνει για να αναρριχηθεί στη σκάλα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Συνοψίζοντας, τις αξίες του νέου Skoda Kodiaq, σημειώνονται οι λόγοι που αξίζει ο ευαισθητοποιημένος υποψήφιος αγοραστής να επιλέξει το μεγάλο και ιδιαίτερα άνετο όχημα ελεύθερου χρόνου:

-        Προσφέρει τόσο μεγάλους χώρους που μερικοί θα νομίζουν ότι πρόκειται για αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Οι πίσω επιβάτες επιτέλους δεν είναι ριγμένοι στο θέμα της άνεσης. Όσοι καθίσουν πίσω δεν θα θέλουν να καθίσουν μπροστά γιατί πίσω κάθονται σταυροπόδι και ακουμπάνε στο κεντρικό υποβραχιόνιο με την παχιά επένδυση. Και δεν είναι μόνο το μήκος για τα πόδια ακόμη και των παικτών του μπάσκετ, είναι και το μεγάλο πλάτος. Το ταξίδι όσο μεγάλο και αν είναι γίνεται με περισσότερη άνεση.

-        Οι σχεδιαστές δεν έκαναν το λάθος να διευρύνουν μόνο το χώρο των επιβατών. Έδωσαν παραπάνω λίτρα και στην αποθηκευτική ικανότητα, εκτοξεύοντας την, στα 720 λίτρα. Δηλαδή, μια πενταμελής οικογένεια παίρνει μαζί της όλες τις αποσκευές, τα παιχνίδια του παιδιού και το καρότσι του μωρού. Οι λάτρεις των σπορ, θα τοποθετήσουν τα σκι πολύ εύκολα και με ασφάλεια, γιατί το πίσω κάθισμα μετακινείται μπρος- πίσω 180 χιλ. Αν όμως οι ανάγκες για μεταφορά εξοπλισμού είναι αυξημένες, τότε η δυνατότητα φιλοξενίας αντικειμένων μήκους μέχρι 2,80 μ., θα τους λύσει κάθε πρόβλημα. Ένα ακόμη στοιχείο που αξίζει να τονισθεί είναι η μέγιστη χωρητικότητά που αγγίζει το ιδιαίτερα μεγάλο ποσό των 2065 λίτρων.



-        Αυτοκίνητο όμως δεν αγοράζεις μόνο για τους χώρους. Το επιλέγεις και για τα άλλα προσόντα του. Το Skoda Kodiaq, χάρη στην αντίληψη της μάρκας για το σύγχρονο όχημα ελεύθερου χρόνου και την επιμονή της VW, για την τελειότητα, διακρίνεται σε όλους τους τομείς. Οι γερμανικοί κινητήρες είναι ότι πρέπει για τις νέες συνθήκες. Η γκάμα της βενζίνης ξεκινά από τα 1.400 κ.εκ. Ίσως αναρωτηθείτε για την ικανότητα αυτού του μοτέρ να κινήσει το μεγάλο και βαρύ αυτοκίνητο. Οι δοκιμές έδειξαν ότι τα καταφέρνει μια χαρά. Ας είναι καλά, η νέα χαρτογράφηση, η κατάλληλη κλιμάκωση των σχέσεων του κιβωτίου και τα μυστικά της μάρκας. Εδώ υπάρχουν δυο επιλογές όσον αφορά την ισχύ. Ο οδηγός που δεν πηγαίνει συχνά εκδρομές θα προτιμήσει την βασική πρόταση με τους 125 ίππους με κίνηση μόνο στους μπροστινούς τροχούς. Έτσι θα κάνει οικονομία στην τελική τιμή πώλησης, στη κατανάλωση και στο κόστος χρήσης. Οι επιδόσεις είναι ανάλογες της ισχύος.

-        Σίγουρα για καλύτερες επιδόσεις, το ενδιαφέρον πηγαίνει στην ισχυρότερη βενζινοκίνητη έκδοση με τους 150 ίππους και το σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων.

-        Στην οικογένεια των ντίζελ, το γνωστό σύνολο 2.000 κ.εκ. Παρέχεται με δυο ιπποδυνάμεις, με 150 είτε 190 ίππους.

-        Η οδική συμπεριφορά είναι ένα ακόμη πλεονέκτημα του αυτοκινήτου. Κινείται με ασφάλεια στο ασφάλτινο τερέν και δείχνει ετοιμοπόλεμο να αντιμετωπίσει το off road περιορισμένης δυσκολίας.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v