Νέο Ford Fiesta: Το πιο προηγμένο μικρό αυτοκίνητο

H Ford παρουσιάζει τη νέα γενιά Fiesta, που είναι η πιο ολοκληρωμένη και ευέλικτη στα 40 χρόνια της Ιστορίας της.
Νέο Ford Fiesta: Το πιο προηγμένο μικρό αυτοκίνητο

Η Ford αποκάλυψε σήμερα την επόμενη γενιά του Fiesta με κινητήρα 1.0 EcoBoost 140 ίππων, πλήρες πακέτο ασφάλειας, σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 3 με ανεξάρτητες οθόνες αφής, υψηλής ανάλυσης, έως 8 ιντσών και νέες επιλογές εξατομίκευσης.

Πρόκειται για την πιο ολοκληρωμένη και ευέλικτη γκάμα εκδόσεων στη 40χρονη ιστορία του Fiesta. Παρουσιάστηκαν τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις παραγωγής του Fiesta, μεταξύ των οποίων το μοντέρνο Titanium, το ST- Line εμπνευσμένο από τη Ford Performance, το πολυτελές Vignale και το Active crossover – το πρώτο στη νέα γκάμα μοντέλων Active που θα λανσαριστούν στην οικογένεια Ford τα επόμενα χρόνια.



Τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις θα προσφέρουν ανώτερη ποιότητα και πολιτισμένη λειτουργία. Με νέο, ξεχωριστό στυλ, αναβαθμισμένη σχεδίαση εσωτερικού και περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης από ποτέ. Η μάρκα έχει εξελίξει επίσης τον ασυναγώνιστο, απολαυστικό χαρακτήρα που ανέδειξε το Fiesta στο δημοφιλέστερο ευρωπαϊκό μικρό αυτοκίνητο επί τέσσερις συνεχείς χρονιές.

Η προηγμένη γκάμα τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού του Fiesta – υποστηριζόμενη από τεχνολογίες αισθητήρων με ικανότητα ανίχνευσης σε εμβέλεια 130 μ. – περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ένα προηγμένο σύστημα Pedestrian Detection, που για πρώτη φορά μπορεί να αποτρέπει συγκρούσεις τη νύχτα. Επίσης, διαθετει το πρώτο σύστημα Ford Active Park Assist με λειτουργία πέδησης που εμποδίζει τις μικροσυγκρούσεις στο hands-free παρκάρισμα.



Το Fiesta είναι επίσης το πρώτο Ford που θα διαθέτει ένα premium B&O PLAY Sound System, ενώ για πρώτη φορά προσφέρει μία ανοιγόμενη, πανοραμική, κρυστάλλινη οροφή. Το προηγμένο σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 3 υποστηρίζεται από ανεξάρτητες οθόνης αφής υψηλής ανάλυσης έως 8 ιντσών.

Προηγμένα κινητήρια σύνολα περιλαμβάνουν τον πολυβραβευμένο βενζινοκινητήρα 1.0 EcoBoost με 140 ίππους, και έναν 1.5 TDCi που αποδίδει 120 ίππους – ο πρώτος ντίζελ υψηλής ισχύος για το Fiesta. Η μάρκα υπολογίζει τις εκπομπές CO2 από 82 γραμ./χλμ., με τη συμβολή ενός νέου εξατάχυτου κιβωτίου με καινοτόμες τεχνολογίες μείωσης τριβών.



Άλλα συστήματα που διατίθενται για πρώτη φορά με το Fiesta και προσφέρουν βελτιωμένες λειτουργίες:

Traffic Sign Recognition, που μπορεί τώρα να παρακολουθεί πολλαπλά όρια ταχύτητας τα οποία ισχύουν σε κάθε λωρίδα του αυτοκινητόδρομου και προβάλλονται σε πινακίδες ψηλά, ώστε και να ενημερώνει την ένδειξη εάν ο οδηγός αλλάξει λωρίδα.

Auto High Beam, που τώρα λειτουργεί πιο αποτελεσματικά σε περιπτώσεις όπου μία κεντρική μπαριέρα χωρίζει των αυτοκινητόδρομο στη μέση και μπορεί να ανιχνεύει αντίθετα ερχόμενα φορτηγά για να αποτρέψει το θάμπωμα των οδηγών που βρίσκονται πιο ψηλά από το κεντρικό διαχωριστικό. Μία νέα λειτουργία ομαλής κλιμάκωσης βελτιώνει την άνεση των οδηγών τη νύχτα με ήπιες αλλαγές μεταξύ μεγάλης και μεσαίας σκάλας φώτων.

Στο ευρύχωρο, εργονομικό εσωτερικό έχουν καταργηθεί το 50% των διακοπτών της κεντρικής κονσόλας, διαμορφώνοντας ένα πιο φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον.

Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν περισσότερο χώρο για τα γόνατα κατά 16 χιλ. χάρη στη χρήση νέων καθισμάτων με πιο λεπτές πλάτες, που είναι πιο μαλακά και προσφέρουν μεγαλύτερη πλευρική στήριξη. Το υποβραχιόνιο των εμπρός καθισμάτων είναι τοποθετημένο ώστε να ωφελούνται κατά 19% περισσότεροι σωματότυποι (κυρίως οι ψηλότεροι και οι πιο κοντοί οδηγοί). Ένα κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος διαθέτει αναβαθμισμένη οσφυϊκή στήριξη για μεγαλύτερη άνεση, ενώ η θέση του προσκέφαλου έχει βελτιστοποιηθεί προς όφελος όλων των χρηστών.

Η πίσω πόρτα είναι φαρδύτερη για ευκολότερη πρόσβαση στο χώρο αποσκευών. Βελτιωμένες δυνατότητες αποθήκευσης προσωπικών αντικειμένων προσφέρει ένα ντουλαπάκι μεγαλύτερο κατά 20% και ένας αποθηκευτικός χώρος 1 λίτρου στην κεντρική κονσόλα.



Ο πολυβραβευμένος βενζινοκινητήρας 1.0L EcoBoost της Ford προσφέρεται σε εκδόσεις 100 , 125 και 140 ίππων, ενώ ένα νέο, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο με αρχιτεκτονική μειωμένων τριβών συμβάλει στην επίτευξη εκπομπών CO2 97 γραμ./χλμ. Προαιρετικά, διατίθεται ένα εξάρι αυτόματο κιβώτιο για την έκδοση 100 ίππων με χειριστήρια αλλαγών στο τιμόνι (paddles).

Ο κινητήρας 1.5 TDCi 120 ίππων είναι ο πρώτος diesel υψηλής ισχύος που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Fiesta – προσφέροντας έναν ευέλικτο συνδυασμό ισχύος, ροπής και οικονομίας καυσίμου για μία απολαυστική οδηγική εμπειρία, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και προβλεπόμενες εκπομπές CO2 89 γραμ./χλμ. Ο κινητήρας 1.5 TDCi προσφέρεται επίσης με 85 ίππους – 10 ίππους περισσότερους από το πιο αποδοτικό απερχόμενο Fiesta – με αναμενόμενες εκπομπές της τάξης των 82 g/km CO2 που υποστηρίζονται από το νέο εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v