VW Passat Alltrack: Τα κάνει όλα!

Η δεύτερη γενιά του αυτοκινήτου που συνδυάζει στοιχεία ενός station-wagon και ενός SUV έφτασε. H Volkswagen εξέλιξε το νέο μοντέλο. Δείτε τις αλλαγές.
VW Passat Alltrack: Τα κάνει όλα!
Τώρα που χειμωνιάζει ένα αυτοκίνητο με τετρακίνητή μπαίνει στα όνειρα των οδηγών που τους αρέσουν οι εκδρομές.

Το VW Passat Alltrack συνδυάζει τα χαρακτηριστικά οδήγησης σε εντός και εκτός δρόμου διαδρομές. Προσφερει και δυνατοτητα  ρυμούλκησης με βάρος τρέιλερ έως 2.200 κιλά χαρη στο σύστημα υποβοήθησης ρυμουλκούμενου (Trailer Assist).

10 σημαντικά στοιχεία:

1. Εξοπλισμένο στάνταρ με νέας γενιάς τετρακίνηση 4Motion, με EDS και XDS+ στους δύο άξονες για μεταφορά της ροπής και εγκάρσια.

2. Διαθέτει Σύστημα παρακολούθησης περιβάλλοντος χώρου εμπρός (Front Assist) και αυτόνομο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης (City΅Emergency Braking) που λειτουργεί σε ταχύτητες έως τα 65 χλμ./ώρα.

3. Με ιδιαίτερη εμφάνιση off-road που περιλαμβάνει ενισχυμένο πλαίσιο, αναρτήσεις heavy-duty,  προστατευτικές ποδιές μηχανικών μερών, προστατευτικά στις πόρτες, τους θόλους και τα μαρσπιέ.

4. Απόσταση από το έδαφος 174 χιλιοστών (αύξηση 27,5 χιλιοστών) για άριστο έλεγχο εκτός δρόμου.

5. Προφίλ οδήγησης με «off-road» mode, όπου μια σειρά συστημάτων υποβοήθησης διευκολύνουν την κίνηση εκτός δρόμου.

6. Συνδυάζει εξαιρετικές δυνατότητες εκτός δρόμου με κορυφαίο επίπεδο άνεσης.

7.Κινητήρες 2.000 κ.εκ, υψηλής ροπής (έως και 40,2 χλγμ.) με εύρος απόδοσης από τα 150 έως 220 ίππους.

8. Διαχειρίζεται φορτίο ρυμούλκησης 2.200 κιλών (με πέδηση σε κλίσεις έως και 12%).

9. Το σύστημα υποβοήθησης ρυμουλκούμενου (Trailer Assist) απλοποιεί την κίνηση με όπισθεν με τροχόσπιτο ή με τρέιλερ κάθε είδους.

10. Το στάνταρ σύστημα εξατομίκευσης (personalization), δημιουργεί προσωπικά προφίλ και αποθηκεύει τις ρυθμίσεις του οδηγού για όλα τα συστήματα άνεσης, ασφάλειας και ψυχαγωγίας/ενημέρωσης.

Σχεδιασμένο για να κάνει τα πάντα - ένα crossover που συνδυάζει στοιχεία ενός station-wagon και ενός SUV. H Volkswagen εξέλιξε το νέο μοντέλο λαμβάνοντας υπόψη τις αυξημένες ανάγκες μιας κατηγορίας οδηγών.

Η δεύτερη γενιά (η 1η γενιά παρουσιάστηκε το 2012) αναγνωρίζεται άμεσα ως crossover, περιλαμβάνοντας: νέους προφυλακτήρες με προστατευτικές ποδιές, προεκτάσεις μαρσπιέ, τονισμένα φτερά, καλύμματα εξωτερικών καθρεφτών σε «ματ χρώμιο», ράγες οροφής σε ασημί ανοδιωμένο και ζάντες αλουμινίου 17” «Ancona» με ελαστικά self-sealing (αυτο-σφραγιζόμενα). Ο συνδυασμός όλων των παραπάνω κάνει το αμάξωμα πιο ανθεκτικό, ενώ παράλληλα προσδίδει στο αυτοκίνητο μια ξεχωριστή εμφάνιση. Εναλλακτικά των στάνταρ τροχών η Volkswagen προσφέρει τις ζάντες 18 ιντσών «Kalamata» και αυτές των 19 ιντσών με την ονομασία «Alberville».

Το εσωτερικό έχει τροποποιηθεί προκειμένου να εκφράζει τον πολύπλευρο χαρακτήρα του. Το υψηλό επίπεδο εξατομίκευσης, τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί και ο πλούσιος βασικός εξοπλισμός δημιουργούν ένα εκλεπτυσμένο και σπορτίφ περιβάλλον. Οι βασικές διαφοροποιήσεις εκτείνονται από τα ορθοπαιδικά καθίσματα ergoComfort με πιστοποίηση AGR, τα οποία φέρουν επενδύσεις από ύφασμα και Alcantara (του οδηγού με ρυθμιζόμενη κατά μήκος στήριξη των μηρών, λειτουργία μασάζ και ηλεκτρική ρύθμιση της οσφυϊκής υποστήριξης και της κλίσης της πλάτης) μέχρι τα κομψά διακοσμητικά σε απόχρωση τιτανίου, τις ανοξείδωτες επενδύσεις στα εσωτερικά μαρσπιέ και τα πατάκια με τις επίπεδες ραφές. Τα πεντάλ και το υποπόδιο του οδηγού είναι επίσης κατασκευασμένα από βουρτσισμένο ανοξείδωτο ατσάλι.

Διαθέτει άπλετο χώρο σε όλες τις θέσεις και έναν εξαιρετικά μεγάλο και προσαρμοζόμενο χώρο αποσκευών. Με πέντε επιβάτες υπάρχει διαθέσιμος χώρος 639 λίτρων για τις αποσκευές, ενώ σε αυτήν την περίπτωση το ωφέλιμο μήκος είναι 1.172 χιλιοστά. Με την αναδίπλωση της ασύμμετρης πλάτης του πίσω καθίσματος, ο χώρος για τις αποσκευές αυξάνεται στα 1.769 λίτρα, ενώ μπορούν να τοποθετηθούν αντικείμενα μήκους 2.018 χιλιοστών.

Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει 2λιτρους κινητήρες Euro 6, έναν κινητήρα TSI και δυο TDI. Ο 2.0 TSI αποδίδει 220 ίππους και έχει ροπή 35,4 χλγμ. Οι 2.0 TDI ξεκινούν από τα 150 ίππους και τα 34,2 χλγμ. και φτάνουν στα 190 ίππους με ροπή 40,4 χλγμ. Παράλληλα, είναι εξοπλισμένο με σύστημα pro-active stop/start και σύστημα ανάκτησης ενέργειας.

Η έκδοση με το κινητήρα 2.0 TDI 150 διατίθεται σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ οι υπόλοιπες εκδόσεις είναι εξοπλισμένες με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG). Το DSG διαθέτει στάνταρ λειτουργία «coasting», η οποία συμβάλλει στη χαμηλή κατανάλωση μιας και απεμπλέκει τον κινητήρα από το σύστημα μετάδοσης, π.χ. σε κατηφορικά τμήματα, προκειμένου να γίνεται η καλύτερη δυνατή χρήση της κινητικής ενέργειας.

Και οι δυο κινητήρες TDI του Passat ALLTRACK είναι εξοπλισμένοι με έναν καταλυτικό μετατροπέα SCR, που μετατρέπει τα οξείδια του αζώτου (NOx) στα καυσαέρια σε άζωτο (Ν2) και H2O. Η μετατροπή αυτή γίνεται με τη χρήση συνθετικά παρασκευασμένου AdBlue, που αποθηκεύεται σε ειδικό ρεζερβουάρ 13lt. Στο Passat υπάρχει ξεχωριστό στόμιο που βρίσκεται στην τάπα του ρεζερβουάρ βενζίνης.

Το σύστημα τετρακίνησης 4MOTION 5ης γενιάς ενεργοποιείται ακόμη και πριν κάποιος τροχός αρχίσει να χάνει την πρόσφυσή του. Υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης, η κίνηση μεταδίδεται κατά κύριο λόγο στον μπροστινό άξονα, και έτσι εξοικονομείται καύσιμο. Εάν κριθεί απαραίτητο, σχεδόν το 100% της διαθέσιμης ροπής κίνησης μπορεί να μεταφερθεί στον πίσω άξονα.

Εκτός από τον πολύδισκο συμπλέκτη Haldex που μοιράζει την ροπή κατά τον διαμήκη άξονα, δύο συστήματα EDS (ηλεκτρονικό κλείδωμα διαφορικού), δηλαδή ένα σε κάθε άξονα, μοιράζουν την ροπή στους τροχούς (εγκάρσια). Έτσι, εάν ένας τροχός αρχίσει να ολισθαίνει μεταφέρουν την ροπή κίνησης στον απέναντι τροχό, μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Η έκδοση με τον κινητήρα 2.0 TSI 220 είναι επιπλέον εξοπλισμένη και στους δύο άξονες με το σύστημα XDS+ (λειτουργική επέκταση των ηλεκτρονικού κλειδώματος διαφορικού EDS για μεγάλες ταχύτητες), το οποίο κατά τη διάρκεια γρήγορης στροφής επιβραδύνει τους εσωτερικούς τροχούς που τείνουν να ολισθήσουν, εξαλείφοντας την υποστροφή ή υπερστροφή, και προσφέροντας έτσι μεγάλη ακρίβεια στην κατευθυντικότητα. Στις υπόλοιπες εκδόσεις το XDS+ διατίθεται προαιρετικά.

Επιπρόσθετα από τα γνωστά προφίλ οδήγησης «Eco», «Normal», «Sport» και «Individual», το προφίλ οδήγησης «Off-Road» διατίθεται αποκλειστικά για τα μοντέλα Alltrack. Ενεργοποιώντας το συγκεκριμένο προφίλ με το πάτημα ενός κουμπιού, όλα τα σχετικά συστήματα οδήγησης/υποβοήθησης, η ανάρτηση (με DCC), ο κινητήρας και το κιβώτιο προσαρμόζονται σε χρήση εκτός δρόμου.

Παράλληλα ενεργοποιείται το σύστημα ελέγχου κατάβασης (HDA), το οποίο διατηρεί σταθερά χαμηλή ταχύτητα στις κατηφόρες. Κατά την  κατάβαση σε εδάφη με κλίση μεγαλύτερη του 10% η ταχύτητα περιορίζεται από τα 2 έως τα 30 χλμ./ώρα. Ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει την ταχύτητα πατώντας γκάζι ή φρένο. Το σύστημα HDA απενεργοποιείται αυτόματα όταν η κλίση του εδάφους γίνει μικρότερη από 5%.

Τιμές 2.0 TDI SCR 150 4MOTION: 36.800 ευρώ, 2.0 TDI SCR 190 DSG 4MOTION: 44.900 ευρώ, 2.0 TSI BMT 220 DSG 4MOTION: 44.900 ευρώ.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v