Το Audi Q2 είναι εδώ

Το πρώτο «μικρό» SUV της Audi κάνει ντεμπούτο στη χώρα μας, και λανσάρεται αμέσως μετά την έκθεση «Αυτοκίνηση Fisikon 2016».
Το Audi Q2 είναι εδώ
Η νέα πρόκληση για την premium μάρκα είναι το λανσάρισμα του πρώτου της μικρού SUV. To Audi Q2 από σήμερα εκτίθεται στην έκθεση ΄΄Αυτοκίνηση Fisikon 2016΄΄ και δείχνει την ικανότητα της γερμανικής μάρκας να συνδυάζει όλες τις αξίες της σε μια μικρή κατασκευή. Μια κατασκευή υψηλών προδιαγραφών ικανή να κάνει πιο άνετη την κίνηση στην πόλη και να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις ενός ταξιδιού.

Το αυτοκίνητο με τον έντονο αστικό χαρακτήρα ανοίγει νέους δρόμους στη μάρκα που γνωρίζει τα μυστικά της αυτοκίνησης. Με νεανική σχεδίαση, σπορ οδηγικά χαρακτηριστικά και high-tech εξοπλισμό το νέο Audi Q2 έρχεται για να ανατρέψει και να επαναπροσδιορίσει τα δεδομένα στην κατηγορία των κόμπακτ premium SUV.

Ξεχωρίζει με τη μοντέρνα εμφάνιση, το νεανικό στυλ, το σπορ χαρακτήρα αλλά και με στοιχεία εξοπλισμού που μεταφέρονται από μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών. Ταυτόχρονα, συνδυάζει την πρακτικότητα που εξασφαλίζει το μήκος αμαξώματος στα 4,21 μέτρα προσφέροντας άνετους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (πορτμπαγκάζ από 405 έως και 1.020 λίτρα), τη γνωστή ποιότητα της φίρμας, καθώς και μια σειρά από σύγχρονους κινητήρες τούρμπο που ξεκινούν από τα 1.000 κ.εκ.

Μπορεί να εξοπλιστεί με όλα τα κορυφαία συστήματα υποβοήθησης, ασφάλειας και διασύνδεσης smartphones τελευταίας τεχνολογίας, βάζοντας νέα, υψηλότερα στάνταρντ στην κατηγορία των κόμπακτ premium SUV, απέναντι σε μοντέλα όπως είναι, η Mercedes GLA και το Mini Countryman.

Αισθητικά η εξωτερική εικόνα του χαρακτηρίζεται από την μάσκα Singleframe και τον οκταγωνικό της σχεδιασμό, ενώ η ψηλή της θέση τονίζει ακόμα περισσότερο τον ήδη έντονο χαρακτήρα SUV. Η έντονη προσωπικότητά του ολοκληρώνεται από τις μεγάλες εισαγωγές αέρα, τους ιδιαίτερους προβολείς, την κουπέ διαμόρφωση της οροφής, τη χρωματική διαφοροποίηση της τρίτης κολώνας και τη ξεχωριστή διαμόρφωση του πίσω μέρους με τα LED στοιχεία.

Το εσωτερικό είναι πολυτελές και ποιοτικό. Ενδεικτικό του υψηλου τεχνολογικού εξοπλισμού, είναι η δυνατότητά να κινηθεί αυτόνομα με ταχύτητες μέχρι και 65 χλμ./ώρα, ελέγχοντας ακόμα και το σύστημα διεύθυνσης, με τη βοήθεια αισθητήρων υπερήχων και της κάμερας που είναι τοποθετημένη μπροστά.

Παράλληλα, το Audi side assist προσφέρει περισσότερη ασφάλεια στην αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας με τη βοήθεια ραντάρ, ενώ το Audi active lane assist -η λειτουργία του οποίου βασίζεται σε μια βιντεοκάμερα- βοηθά τον οδηγό να διατηρήσει τη σωστή πορεία. Αν ο τελευταίος δεν αντιδρά στις προειδοποιήσεις του συστήματος, τότε το νέο σύστημα έκτακτης ανάγκης αναλαμβάνει να ακινητοποιήσει μόνο του το αυτοκίνητο. Επίσης, το high tech σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης κατευθύνει μόνο του το παρκάρισμα -τόσο σε παράλληλες όσο και κάθετες ως προς το δρόμο θέσεις- και δίχως ο οδηγός να έχει τα χέρια του στο τιμόνι.

Χάρη και στο μεταξόνιο των 2,60 μ. οι χώροι που προσφέρει είναι άνετοι ενώ το μέγεθος του πορτμπαγκάζ κυμαίνεται από 405 έως 1.050 λίτρα. Μάλιστα, η 5η πόρτα μπορεί να είναι και ηλεκτροκίνητη για ακόμα μεγαλύτερη πρακτικότητα.

Η γκάμα των κινητήρων ακολουθεί την λογική του Rightsizing, δηλαδή του τέλειου συνδυασμού κυβισμού, ισχύος, ροπής, κατανάλωσης, εκπομπών ρύπων και μεγέθους αμαξώματος στην καθημερινή χρήση. Τα διαθέσιμα σύνολα βενζίνης είναι ο 1.0 TFSI με 116 ίππους και 20,2 χλγμ. ροπής, ο 1.4 TFSI των 150 ίππων με το σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων CoD  (με χειροκίνητο κιβώτιο: μέση κατανάλωση 5,4 λίτρα/ 100 χλμ., εκπομπή CO2 124 γραμ./χλμ., με S-Tronic: 5,2 λίτρα/ 100 χλμ., 119 γραμ. CO2/χλμ.) και ο καινούργιός εξελιγμένος 2.0 TFSI των 190 ίππων.

Οι κινητήρες ντίζελ ξεκινούν από τον 1.6 TDI των 116 ίππων (μέση κατανάλωση 4,4 λίτρα/ 100 χλμ., εκπομπές CO2 124 γραμ./χλμ.) και συνεχίζουν με τον 2.0 TDI που είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις, με 150 και 190 ίππους. Η πιο ισχυρή έκδοση συνδυάζεται στάνταρ με το σύστημα τετρακίνησης quattro και το αυτόματο κιβώτιο S-Tronic, κάτι που ισχύει και για τον 2.0 TFSI. Το αυτόματο κιβώτιο είναι διαθέσιμο με επιπλέον χρέωση σε συνδυασμό και με τους υπόλοιπους κινητήρες της γκάμας του Q2, ενώ το σύστημα quattro διατίθεται ως έξτρα  εξοπλισμός και για την έκδοση των 150 ίππων του 2.0 TDI. Ο τιμοκατάλογος ξεκινά από τα 23.900 ευρώ.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v