Το υδρογόνο θα γίνει ο καλύτερος φίλος μας

Το Toyota Fcv Plus, ό,τι πιο φρέσκο έχει βγει από τα εργαστήρια της αυτοκινητοβιομηχανίας φέρνει πρωτοποριακές περιβαλλοντικές ιδέες.
Το υδρογόνο θα γίνει ο καλύτερος φίλος μας

Τα επόμενα χρόνια σταδιακά θα περιορίζεται η εξάρτηση μας από τα ορυκτά καύσιμα και τα παράγωγά τους. Η βενζίνη, το ντίζελ ακόμη και το πολλά υποσχόμενο φυσικό αέριο θα περάσουν σε δεύτερο πλάνο στη λίστα των καυσίμων. Οι εξελίξεις είναι ραγδαίες και πλέον όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες καταστρώνουν τα προγράμματα τους με νέα δεδομένα.

Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, η Toyota έκανε ένα ακόμη βήμα προς τη ναέ κατεύθυνση. Δίπλα στο καινοτομικό CH-R και στο Prius Plug-in Hybrid, τοποθέτησε ένα πρωτότυπο όχημα που μας προϊδεάζει για την μορφή και τις ενεργειακές ανάγκες των μελλοντικών αυτοκινήτων.

Το Toyota Fcv Plus, είναι ό,τι πιο φρέσκο έχει βγει από τα εργαστήρια της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας του κόσμου. Φέρει την τελευταία γενιά των κυψελών καυσίμου και εκφράζει μια νέα ιδέα. Αυτή η μελέτη έχει ένα νέο στοιχείο, το οποίο αξίζει να τονισθεί γιατί διαμορφώνει νέες τάσεις στην αξιοποίηση των αυτοκινήτων και στη χρησιμότητα τους ακόμη και στη καθημερινή λειτουργία του σπιτιού. Είδατε που φτάσαμε; Το έξυπνο αυτοκίνητο, εκτός από την ασφαλή και άνετη μεταφορά, θα μας παρέχει υπηρεσίες και στο σπίτι μας! 

Σε ένα μέλλον όπου τα οχήματα κυψελών καυσίμου θα αφθονούν, τα αυτοκίνητα δεν θα είναι μόνο καταναλωτές ενέργειας (energy users). Στόχος της Toyota είναι να τους προσθέσει ένα νέο ρόλο, μετατρέποντας τα οχήματα κυψελών καυσίμου από καταναλωτές ενέργειας (energy users) σε παραγωγούς ενέργειας (energy makers).

Αυτά τα οχήματα μηδενικών ρύπων όχι μόνο θα μειώνουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, αλλά θα μπορούν να παράγουν και να παρέχουν ενέργεια. Το Fcv Plus είναι ένα όχημα κυψελών καυσίμου που πέτυχε αυτή τη μεταμόρφωση και μπορεί να συμβάλλει στην κοινωνία σαν στοιχείο της υποδομής παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. 

Η χρήση του οχήματος για τη μετατροπή καθαρού υδρογόνου σε ηλεκτρισμό, μπορεί να προστατεύσει το περιβάλλον και να συμβάλει δραστικά στην αντιμετώπιση θεμάτων ενεργειακής ασφάλειας:

- Παραγωγή ηλεκτρισμού από υδρογόνο. Εκτός του ότι έχει υδρογόνο στο δικό του ρεζερβουάρ, μπορεί επίσης να παράγει ηλεκτρισμό απευθείας από το υδρογόνο που είναι αποθηκευμένο εκτός του οχήματος. Επομένως, το όχημα μεταμορφώνεται σε σταθερή πηγή ηλεκτρικής ενέργειας για χρήση εντός ή εκτός σπιτιού.

- Κοινοχρησία παραγόμενου ηλεκτρισμού. Όταν είναι σταθμευμένο, μπορεί να προσφέρει την ηλεκτρική ενέργεια που έχει αποθηκευμένα σε άλλα αυτοκίνητα και ηλεκτρικά δίκτυα αποτελώντας ουσιαστικά ένα τμήμα της τοπικής υποδομής.

- Υποστήριξη παραγωγής ηλεκτρισμού στο μέλλον. Εκτός από τη χρήση της σε ένα αυτοκίνητο, η συστοιχία κυψέλης καυσίμου μπορεί να αφαιρείται και να επαναχρησιμοποιείται σαν μία συσκευή παραγωγής ηλεκτρισμού, υπερβαίνοντας τις παραδοσιακές λειτουργίες των αυτοκινήτων. Εάν υπήρχε δυνατότητα ευέλικτης εφαρμογής σε όλο τον κόσμο, οι συστοιχίες αυτές θα μπορούσαν να συμβάλλουν σημαντικά στις τοπικές κοινότητες.

Η προσπάθεια μείωσης του όγκου της συστοιχίας κυψέλης καυσίμου του και άλλων εξαρτημάτων του συστήματος βοήθησε στη δημιουργία ενός ελαφρού και συμπαγούς οχήματος, που είναι ιδανικό για την πόλη. Η οικονομία καυσίμου είναι βελτιωμένη λόγω της προηγμένης αεροδυναμικής του κάτω τμήματος του οχήματος. Ενσωματωμένα πάνελ ασύρματης φόρτισης μπαταρίας, που καλύπτουν τους πίσω τροχούς και το κάτω μέρος του πατώματος μπροστά, επιτρέπουν την ευφυή εξωτερική φόρτιση άλλων οχημάτων ή υποδομών. Λέξεις και σύμβολα μπορούν να εμφανίζονται στο εμπρός και πίσω παρμπρίζ ώστε να μπορούν οι χρήστες να αναγνωρίζουν την κατάσταση του οχήματος.

Τα εξαρτήματα κίνησης έχουν μικρύνει και τοποθετούνται στις τέσσερις γωνίες του αυτοκινήτου σε μία διάταξη που μεγιστοποιεί τον εσωτερικό χώρο. Η μικρή συστοιχία κυψέλης καυσίμου τοποθετείται ανάμεσα στους εμπρός τροχούς, ενώ το ρεζερβουάρ υδρογόνου βρίσκεται πίσω από τα πίσω καθίσματα. Η χρήση ανεξάρτητων ενσωματωμένων μοτέρ και στους τέσσερις τροχούς, επιτρέπει την δημιουργία εσωτερικών χώρων ανάλογων ενός μεγάλου σεντάν.

Συγκεντρώνοντας λειτουργικά τμήματα στο εμπρός και πίσω τμήμα του οχήματος, αυτή η επόμενη γενιά οχήματος κυψελών καυσίμου δημιουργεί τη βέλτιστη ισορροπία βάρους και άριστης σφαιρικής ορατότητας.

Στον εσωτερικό εξοπλισμό και τα καθίσματα, έχουν εφαρμοστεί οι ίδιες προηγμένες τεχνικές τρισδιάστατης επεξεργασίας που διαμορφώνουν μία εξαιρετικά ελαφριά και άκαμπτη δομή οχήματος.

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v