Η Seat λατρεύει την τεχνολογία

Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, η Seat δείχνει την πρώτη πράξη από την σχέση με τον μαγικό κόσμο της τεχνολογίας.
Η Seat λατρεύει την τεχνολογία

Η τεχνολογία είναι ένας πόθος για όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Η σχέση μαζί της κοστίζει σε χρόνο και χρήμα. Μόνο αν είσαι αποφασισμένος και ενημερωμένος ξεκινάς την προσπάθεια να την φέρεις κοντά σου.

Οι Ισπανοί, σαν μεσογειακός λαός με έντονο ταμπεραμέντο, δοκιμάζουν την τύχη τους με την τεχνολογία. Διπλά τους έχουν ένα φύλακα άγγελο, την VW.

Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, η Seat  μας δείχνει την πρώτη πράξη από την σχέση με τον μαγικό κόσμο της τεχνολογίας. Η Seat δημιούργησε ένα καινοτόμο περίπτερο και επιβεβαιώνει την άποψη της για την αξιοποίηση κάθε αποδοτικής τεχνολογικής εφαρμογής.  

Το περίπτερο της περιλαμβάνει δύο χώρους που θα επιτρέπουν στους επισκέπτες να ζήσουν σε 4D την εμπειρία της μάρκας και να γνωρίσουν το Created in Barcelona concept. Η αντίστροφη μέτρηση για το Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι το οποίο ανοίγει τις πόρτες του για το κοινό από την 1η έως την 16η Οκτωβρίου, έχει ξεκινήσει.

Αύριο και μεθαύριο, κατά την διάρκεια των press days, η μάρκα θα αποκαλύψει ένα μοναδικό concept στο περίπτερο της, προκειμένου να παρουσιάσει την εμπειρία της μάρκας με ένα εντελώς διαφορετικό τρόπο.

Η ισπανική μάρκα θα διαθέτει ουσιαστικά δύο περίπτερα, σε μια νέα, καινοτόμα προσέγγιση. Ένα διαδραστικό 4D αμφιθέατρο στον εσωτερικό χώρο, όπου κάθε 30 λεπτά θα πραγματοποιείται η συνέντευξη Τύπου και στο οποίο θα εμφανίζεται ένα car configurator που με χρήση της τεχνολογίας BitBrain θα διαμορφώνει το νέο Ateca, σύμφωνα με τις προτιμήσεις των χρηστών, καθώς και έναν υπαίθριο χώρο επαφών, όπου θα βρίσκεται το κέντρο τύπου και η ζώνη χαλάρωσης για τους επισκέπτες.

Το Created in Barcelona concept θα τονίσει σημαντικές αξίες όπως η καινοτομία, η τεχνολογία και η αστική σχεδίαση, που μοιράζονται από κοινού η μάρκα και η πόλη της Βαρκελώνης. Η μάρκα έχει ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία εξέλιξης που θα την καταστήσει  μία μάρκα επικεντρωμένη στην αυτοκίνηση με προσιτές και ολοκληρωμένες λύσεις. Ο μετασχηματισμός αυτός θα τροποποιήσει το όραμα της μάρκας για το μέλλον, την ιδέα της αυτοκίνησης, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της καθώς και τις δομές και τις διαδικασίες των εσωτερικών ομάδων της εταιρείας.

Το Ateca, ο τρίτος πυλώνας της μάρκας, θα παίξει σημαντικό ρόλο στη γαλλική πρωτεύουσα. Το πρώτο SUV της μάρκας με την ειδική έκδοση Χ-Perience θα κάνει το ντεμπούτο του στο Παρίσι. Το Ateca X-Perience, εμπνευσμένο από το μεσογειακό πολιτισμό παρουσιάζει την πιο περιπετειώδη και off-road πλευρά του και φανερώνει τις μελλοντικές δυνατότητες της οικογένειας Ateca.

Η έκθεση στο Παρίσι, συμπίπτει χρονικά με τη σταθεροποίηση των οικονομικών αποτελεσμάτων της μάρκας και με την ενισχυμένη επιθετική προϊοντική της πολιτική.

Η Seat προχωρά σταθερά μπροστά προς μία βιώσιμη κερδοφορία και αναμένει να κλείσει το 2016 με κέρδη μετά από το ένα πρώτο εξάμηνο με λειτουργικά κέρδη 93 εκατομμύρια ευρώ ή 77% περισσότερα από την ίδια περίοδο του 2015.

Μετά το Ateca,  θα λανσάρει τρία νέα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου, μικρότερου, SUV crossover που θα κατασκευαστεί το Martorell.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v