Θα τα καταφέρει ο φουριόζος Γάλλος;

Το πρώτο μικρομεσαίο SUV της Renault, το νέο Kadjar, κάνει πρεμιέρα στην ελληνική αγορά.
Θα τα καταφέρει ο φουριόζος Γάλλος;
του Σπύρου Ρέκκα

Η νέα αγάπη μας στην αυτοκίνηση, έχει ένα συναρπαστικό χαρακτηριστικό. Διαθέτει την μορφή των SUV και μας κλίνει το μάτι από το πρωί μέχρι αργά το βράδυ. Λατρεύει την άσφαλτο, στέκεται αφ’ υψηλού και όταν την ζορίσεις, καταπίνει και το πικρό ποτήρι του off road.

Η οικογένεια των οχημάτων ελεύθερου χρόνου, αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς, γιατί εμείς δείχνουμε κάθε στιγμή τον θαυμασμό μας για το αυτοκίνητο με τα πολλά πρόσωπα.

Οι Γάλλοι της Renault έχουν πολλά θέματα στο κεφάλι τους και, εδώ που τα λέμε, άργησαν να προσεγγίσουν τον χρυσοφόρο τομέα της αγοράς.

Προτίμησαν να παίξουν με το ηλεκτρικό ρεύμα, τις νέες τεχνολογίες και να προμοτάρουν σε όλο τον κόσμο τις ανυπέρβλητες ικανότητες του πιο διάσημου πετρελαιοκινητήρα τους. Το μοτέρ των 1.500 κ.εκ. dCi, μάγεψε ακόμη και τους ψυχρούς Γερμανούς της αγέρωχης Mercedes. Όπως έχω σημειώσει και άλλες φορές, το μαγικό μοτέρ σε λίγο μπορεί να κινεί ακόμη και την απλησίαστη από άποψη τιμής, S Class.

Έγραψα αυτές τις σκέψεις μου, για να σας βάλω με τον καλύτερο τρόπο στον κόσμο του νέου Renault Kadjar. Είναι το πρώτο μικρομεσαίο SUV της γαλλικής μάρκας με την γερμανική ποιότητα και επιτέλους ήρθε στην Ελλάδα.

Το οδήγησα σήμερα στις πλάγιες της Πάρνηθας και έκανα συγκρίσεις με την πρώτη μου οδηγική επαφή πέρσι στην Ισπανία. Δυστυχώς, η ελληνική αντιπροσωπεία για διάφορους λόγους που δεν τώρα η ακατάλληλη στιγμή να αναφερθώ, έχασε ένα χρόνο.

Κάλιο αργά παρά ποτέ, και βρέθηκα πίσω από το τιμόνι της έκδοσης που θα προτιμήσουν όσοι διανύουν πάνω από 15.000 χλμ. τον χρόνο και έχουν στόχο να κρατήσουν το γαλλικό SUV για τουλάχιστον τέσσερα χρονιά.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής ήταν άθικτο και έπαιρνε ενέργεια από τον 1.5 dCi ισχύος 110 ίππων.Για μένα, είναι ο καλύτερος συνδυασμός για αστικό, περιαστικό περιβάλλον και αυτοκινητόδρομο. Να τονίσω, ότι σε όλους σχεδόν τους τομείς το νέο μοντέλο που ζηλεύει τα αυθεντικά crossovers, παίρνει υψηλή βαθμολογία.

Η αποστολή του όμως είναι δύσκολη γιατί στο δρόμο θα βρει τον πιο δημοφιλές εκπρόσωπο της κατηγορίας το φημισμένο Nissan Qashqai, τα ολοκαίνουργια VW Tiguan και Seat Ateca, το καθιερωμένο Suzuki Vitara και άλλα μοντέλα που κοιτάνε το στέμμα της κατηγορίας.

Όσον αφορά την τιμή του, να υπολογίσετε τουλάχιστον 22.340 ευρώ για τη βασική έκδοση 1.5 dCi. Η πρώτη μου εκτίμηση είναι ότι πρόκειται για μια καλή τιμή.

Το γαλλικό crossover μήκους 4,45 μ., βρίσκεται στις εκθέσεις και έχει όλα τα προσόντα για να πρωταγωνιστήσει στην τοπική αγορά. Παράγεται σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Κινητήρες, βενζίνη 1.2 Energy TCe 130 ίππων, μέση κατανάλωση 5,6 λίτρα/100χλμ., εκπομπές CO2 126 γραμ./χλμ. Από 20.850 ευρώ.

Δύο επιλογές στους κινητήρες ντίζελ: 1.5 Energy dCi 110 ίππων και ροπή 26,4 χλγμ. από τις 1.750 σ.α.λ. Μέση κατανάλωση 3,8 λίτρα/100χλμ., εκπομπές CO2 99 γραμ./χλμ. 1.6 Energy dCi 130 ίππων, ροπή 32,4 χλγμ. το 80% διαθέσιμο μόλις από τις 1.500 σ.α.λ., μέση κατανάλωση 4,3 λίτρα/100χλμ. και εκπομπές CO2 113 γραμ./χλμ.

Μόνο με αυτό το μοτέρ προσφέρεται τετρακίνητη έκδοση. Συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με αυτόματο διπλού συμπλέκτη EDC 6 σχέσεων.

Η επιτυχία του στην ελληνική αγορά εξαρτάται μόνο από την εμπορική πολιτική της Teoren Motors Β.Ν. Θεοχαράκη. Ειλικρινά του αξίζει μια από τις πρωταγωνιστικές θέσεις.

Περισσότερα μόλις το οδηγήσω στις αγαπημένες μου διαδρομές, δίπλα στη θάλασσα.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v