Η νέα μου παρέα έχει και τετρακίνηση!

Η γαλλική φίρμα λανσάρει το ολοκαίνουργιο Peugeot 3008, με πιο επιθετική σχεδίαση, πρωτοποριακό εσωτερικό, τετρακίνηση και μεγαλύτερες διαστάσεις.
Η νέα μου παρέα έχει και τετρακίνηση!
του Σπύρου Ρέκκα

Μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα κάνω παρέα με το Peugeot 2008, το οποίο μου εμπιστεύθηκε η γαλλική μάρκα, αλλά μετά το Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι (1-16 Οκτωβρίου), θα έχω στα χέρια μου ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο που διαθέτει και τετρακίνηση!

Ένα μοντέλο που πολλοί θα το ζηλέψουν, το ολοκαίνουργιο Peugeot 3008. Είναι η πρόταση της δημοφιλούς μάρκας για την κατηγορία των έξυπνων και οικονομικών σε λειτουργία μεσαίων SUV. Για την ακρίβεια δεν είναι μόνο όχημα ελευθέρου χρόνου, αφού συνδυάζει στοιχεία και από τα crossover.

Κάνω σχέδια για εκδρομές με τον μεγαλύτερο λέοντα, σε αγαπημένα μέρη της ηπειρωτικής Ελλάδας και οργανώνω μια εξόρμηση στην Κρήτη.

Να σταθώ όμως στην οικονομική λειτουργία, γιατί από την 1 Ιουνίου, τα καύσιμα ακριβαίνουν και οι μισθός μας στη καλύτερη περίπτωση θα είναι ίδιος.

Το νέο Peugeot 3008, φτιάχτηκε για να φέρει χαμόγελα σε όλους τους οδηγούς. Αν σου αρέσει η βενζινοκίνηση, υπάρχουν μοτέρ χαμηλού κυβισμού, υψηλής απόδοσης και μικρής κατανάλωσης.



Η βασική μονάδα 1.200 κ.εκ. PureTech S&S αποδίδει 130 ίππους, και συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο για τους φίλους των κλασικών μέσων μεταφοράς ισχύος. Αν όμως πρώτη επιλογή είναι η άνεση ακόμη και στην πόλη, τότε το ίδιο βραβευμένο μοτέρ δίνει την ισχύ του σε 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Για υψηλές επιδόσεις υπάρχει και ο βενζινοκινητήρας 1.600 κ.εκ. με 165 ίππους S&S που συνδυάζεται αποκλειστικά με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Η έκδοση 1.2 PureTech 130 S&S εκπέμπει από 115 γραμ. CO2/ χλμ., ενώ η 1.6 THP 165 S&S με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων εκλύει μόλις 129 γραμ. CO2/χλμ.

Οι ντιζελοκινητήρες δεν έφυγαν από το πλάνο μας, γιατί αποτελούν μονάδες υψηλής τεχνολογίας με αναμφισβήτητα πλεονεκτήματα. Πρέπει όμως να σεβαστείς τις αρχές και την λειτουργία τους για να πάει καλά η σχέση μαζί τους.

Τρεις επιλογές, 1.600 κ.εκ. BlueHDi 100 ίππων S&S με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων, 1.600 κ.εκ. BlueHDi 120 ίππων S&S με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, 1.600 κ.εκ. BlueHDi 120 ίππων S&S με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, 2.000 κ.εκ. BlueHDi 150 ίππων S&S  με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και 2.000 κ.εκ. BlueHDi 180 ιππων S&S με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Η σειρά των πετρελαιοκινητήρων τεχνολογίας BlueHDi συγκρατεί την εκπομπή CO2 μεταξύ 100 και 121 γραμ./χλμ. με ισχύ στους 100, 120 και 150 ίππους.

Το νέο 3008 βασίζεται στην ευέλικτη πλατφόρμα EMP2 που διασφαλίζει μειωμένο απόβαρο έως 100 κιλά και συμβάλει στη μείωση των ρύπων και της κατανάλωσης καυσίμου.

Η νέας γενιάς i-Cockpit εμφανίζεται για πρώτη φορά σε μοντέλο της γαλλικής μάρκας. Έχει μοντέρνα σχεδίαση, υπερυψωμένο πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3’’ με υψηλής ανάλυσης γραφικά. Επίσης οθόνη αφής 8’’ στην κεντρική κονσόλα.

Ανάμεσα στις καινοτομίες του νέου i-Cockpit περιλαμβάνεται το i-Cockpit Amplify και το Driver Sport Pack που προσφέρει στον οδηγό δύο προγράμματα οδήγησης (Boost, Relax).

Με μήκος αμαξώματος στα 4,45 μέτρα και απόσταση από το έδαφος στα 22 εκατοστά, τοποθετείται στον πυρήνα της κατηγορίας του. Αν και 8 εκατοστά μακρύτερο από το απερχόμενο μοντέλο, το επιπλέον μήκος σχετίζεται με το μεταξόνιο που φτάνει τα 2,675 μέτρα (+ 6,2 εκ.) με άμεσο όφελος για τους χώρους και τους επιβάτες.

Για την βέλτιστη αεροδυναμική το ύψος διατηρείται στα 1,62 μέτρα και παρόλο που το πλάτος παραμένει στα ίδια επίπεδα με 1,84 μέτρα, υπάρχει καλύτερη εκμετάλλευση του εσωτερικού (πλάτους).
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v