Πήρε την πρώτη θέση το νέο Subaru Levorg

Μπορεί να μην εντυπωσιάζει με τον σχεδιασμό του, όμως το νέο Levorg βγάζει… μάτια με τις επιδόσεις του στην άσφαλτο.
Πήρε την πρώτη θέση το νέο Subaru Levorg

του Σπύρου Ρέκκα

Την ονομασία του, μπορεί να την ξεχάσεις. Η διαμόρφωση του αμαξώματος με τα χαρακτηριστικά του στέσιον βάγκον, ίσως να μην σου αρέσει. Όμως μόλις πάρεις την πρώτη κλειστή στροφή, με μεγάλη ταχύτητα, θα το αγαπήσεις για πάντα.

Σε φέρνει κοντά του, και σε κάνει να ξεχάσεις τα αντίστοιχα premium μοντέλα που είναι δημοφιλή στην αγορά, αλλά κανένα δεν έχει την ικανότητα, να σου προσφέρει τόσο δυνατή δόση οδηγικής ευχαρίστησης.

Είναι μηχανή παραγωγής οδηγικών εμπειριών και βρίσκεται μπροστά από το Audi A3, την BMW 1 και την Mercedes A Class, σε όλους τους τομείς που ενδιαφέρουν τον πραγματικό οδηγό. Για πρώτη φορά, μοντέλο της αυθεντικής ιαπωνικής μάρκας κερδίζει και στην σύγκριση εξοπλισμού, τιμής πώλησης, γιατί απλά η βασική έκδοση έχει σχεδόν τα πάντα και κοστίζει μόνο 33.400 ευρώ.

Τα 33.400 ευρώ δεν είναι λίγα για αυτή την εποχή αλλά τι παίρνεις; Τετρακίνητο, φτιαγμένο στην Ιαπωνία, στιβαρό, αξιόπιστο, και ασφαλές. Αναζητήστε πόσο κοστίζουν τα αντίστοιχα μοντέλα, που μόλις έρθει η στιγμή να στρίψουν με μεγάλη ταχύτητα ‘’χάνουν το χρώμα τους’’.

Οδήγησα το Subaru Levorg (Λέβοργκ) από το Γαλαξίδι μέχρι την Αθήνα. Επέλεξα την διαδρομή που περνάει από την Δεσφίνα και το ιαπωνικό αυτοκίνητο μαρτύρησε στα χέρια μου.

Στις απανωτές ανηφορικές κλειστές στροφές δεν του άφησα κανένα περιθώριο να χαλαρώσει. Στριβεί σαν διαβήτης και αδιαφορεί για τις δυσκολίες που συναντά. Είναι απολαυστικό παιχνίδι, δεν αντιστέκεται και το σημαντικότερο δείχνει να το απολαμβάνει. Οι αναρτήσεις καταπληκτικές και το πλαίσιο ένα κομμάτι ατσάλι.

Το πίεσα μέχρι οι τροχοί να χάσουν την πρόσφυση τους με την άσφαλτο και να δουλέψουν υπερωρίες όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα, τα δυο διαφορικά και η καλύτερη τετρακίνηση του κόσμου.

Μην αμφιβάλετε, το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης της Subaru  Symmetrical All-Wheel Drive είναι το καλύτερο στον κόσμο και καμία άλλη εταιρεία δεν μπορεί να το φτάσει. Είναι ακριβό, αυξάνει την κατανάλωση αλλά κάθε δευτερόλεπτο έχεις ένα μοναδικό συναγωνιστή στην πάλη με την πρόσφυση της ασφάλτου και τους νόμους της φυσικής.

 

Το μοτέρ βενζίνης 1.6 DIT είναι ολοκαίνουργιο και ανήκει στην οικογένεια των Boxer. Έχει τα δικά του μυστικά στη λειτουργία, συμβάλει στη μείωση της απόστασης του κέντρου βάρους του αυτοκινήτου από το έδαφος και παράγει με εκπληκτική ευκολία 170 ίππους. Ο θόρυβος του είναι ευχάριστος αλλά ακόμη πιο ευχάριστη είναι η διαδικασία που ακολουθεί για να δώσει στους τροχούς την  ιπποδύναμη.

Μόλις βγάλει την ισχύ, αναλαμβάνει εργασία το εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο Lineatronic CVT. Το Subaru Intelligent Drive (SI-Drive) επιτυγχάνει τον βέλτιστο έλεγχο αλλαγής ταχυτήτων προσφέροντας παράλληλα οικονομία καυσίμου και οδηγική απόλαυση. Λειτουργία με έξι προκαθορισμένες σχέσεις και δυνατότητα εναλλαγής από τα χειριστήρια στο τιμόνι.

Έχει όμως και ένα μειονέκτημα, καταναλώνει μεγάλη ποσότητα βενζίνης, γύρω στα 11 λιτρα/100χλμ. Επιφυλάσσομαι όμως να μετρήσω πάλι την κατανάλωση στο μεγάλο τεστ οδήγησης που έχω προγραμματίσει.

Το μήκους 4.69 μ. αυτοκίνητο είναι το πιο φροντισμένο μοντέλο της Subaru και στον εσωτερικό χώρο. Ακριβά υλικά, άψογο φινίρισμα, όμορφοι συνδυασμοί και πολυτελής ατμόσφαιρα. Ηλεκτρονικά συστήματα τελευταίας γενιάς και παντού η φροντίδα της Subaru. Ασε που έχει και την καλύτερη επίδοση στον τομέα του θορύβου στη καμπίνα όταν ταξιδεύεις.

Το όνομα Levorg, προέρχεται από τον συνδυασμό των λέξεων legacy, revolution και touring. Η έκδοση 1.6 GT κοστίζει 33.400 ευρώ και η 1.6 GT-S 36.900 ευρώ. Αξίζει τα λεφτά του, αρκεί να αγαπάς το αυτοκίνητο και να ξέρεις να το κουμαντάρεις.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v