308 Racing Cup: Αγωνιστικές περγαμηνές και 308 ίπποι

Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης η γαλλική φίρμα θα παρουσιάσει σε παγκόσμια πρώτη την αγωνιστική έκδοση του βραβευμένου μοντέλου 308.
308 Racing Cup: Αγωνιστικές περγαμηνές και 308 ίπποι
του Σπύρου Ρέκκα

Η ιστορία της Peugeot στους αγώνες είναι λαμπρή και επιβεβαιώνει την προσπάθεια των μηχανικών για νικηφόρες μάχες με το χρονόμετρο. Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης(17-27 Σεπτέμβριου), η γαλλική φίρμα θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα της αγωνιστικής έκδοσης του βραβευμένου μοντέλου 308. Ο αριθμός 308 παίζει μεγάλο ρόλο στη πορεία του μικρομεσαίου αυτοκινήτου στις πίστες και στις αγωνιστικές αντιπαραθέσεις.

Ο γνωστός και δοκιμασμένος βενζινοκινητήρας 1.600 κ.εκ.THP που φιλοξενείται και κάτω από το καπό του 308 Racing Cup, έχει ισχύς αυξημένη κατά 38 ίππους, οπότε η απόδοση του αγγίζει τους 308 ίππους. Οι ειδικοί του τμήματος κινητήρων της εταιρείας στο Vélizy τοποθέτησαν υπερσυμπιεστή από τον κινητήρα του 208T16.

Η εμφάνιση, οι καμπύλες και η αεροδυναμική του σιλουέτα, δίνουν μία πρώτη ένδειξη για το DNA του μοντέλου. Βασισμένο στο GTi, έρχεται να προσθέσει το δικό του μυώδες παρουσιαστικό. Τα φτερά φάρδυναν ώστε να δεχτούν τους μεγαλύτερους τροχούς. Το πλάτος, φτάνει τα 1,910χλστ.(106 παραπάνω από το GTi). Το μεγάλο σπόϊλερ που δεσπόζει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, είναι βγαλμένο κατευθείαν από τους αγώνες του WTCC. Ειδικά σχεδιασμένοι είναι και οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω καθώς και ο μπροστινός διαχύτης, εξασφαλίζοντας έτσι, εκτός από την αεροδυναμική σταθερότητα και μία πιο επιθετική εμφάνιση. Στην ίδια κατηγορία εντυπωσιασμού αλλά και χρηστικότητας βρίσκονται και οι 18άρηδες τροχοί που μπορούν να φορέσουν ελαστικά είτε slicks, ή βρόχινα (27/65).

Μεγάλη προτεραιότητα, έχει δοθεί και στο συνολικό βάρος, το οποίο και υπολογίζεται να κυμαίνεται μεταξύ 1.000 και 1.050 κιλα. Το 308 Racing Cup θα είναι διαθέσιμο για πελάτες από όλο τον κόσμο περί τα τέλη του 2016. Το μοντέλο προορίζεται να αντικαταστήσει το RCZ Racing Cup, τόσο στα τοπικά πρωταθλήματα Peugeot, όσο και στους εθνικούς αγώνες sportscar όπως το VLN στη Γερμανία, το CER στην Ισπανία, το CITE στην Ιταλία, και το BGDC στο Βέλγιο, αλλά και στα πρωταθλήματα αντοχής όπως είναι οι 24ωροι αγώνες.
Μετά την Φρανκφούρτη, θα παρουσιάσει για πρώτη φορά τις ικανότητές του στο κοινό, στην πίστα του Paul Ricard, στη Γαλλία, France, σε μία δοκιμή επίδειξης κατά τη διάρκεια του τελευταίου αγώνα του πρωταθλήματος GT (24-25 Οκτωβρίου).
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v