Opel Corsa 1.3 CDTI ecoFLEX: Το πιο οικονομικό ντίζελ

Η Opel λανσάρει το πιο οικονομικό ντίζελ μοντέλο της αγοράς, μέχρι στιγμής. Μάθετε τα πάντα για το νέο Corsa 1.3 CDTI ecoFLEX.
Opel Corsa 1.3 CDTI ecoFLEX: Το πιο οικονομικό ντίζελ
του Σπύρου Ρέκκα

Η Opel δημιούργησε το πιο οικονομικό ντίζελ της αγοράς. Πρόκειται για το νέο Opel Corsa 1.3 CDTI ecoFLEX το οποίο έχει εντυπωσιακά τεχνικά χαρακτηριστικά και συμβάλει στη δραστική μείωση του κόστους χρήσης. Το τρίθυρο μοντέλο 1.3 CDTI ecoFlex ισχυος 95 ιππων με τεχνολογία Start/Stop στάνταρ, σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης σε συνδυασμό με το νέο κιβώτιο Easytronic 3.0 μπορεί να μειώσει τις εκπομπές CO2 στα 82 γραμ./χλμ. Η κατανάλωση μικτού κύκλου κατεβαίνει στα 3,1 λίτρα/100χλμ. κάνοντας το νέο Corsa το πιο οικονομικό μοντέλο Opel και το πιο οικονομικό ντιζελ της αγοράς. Ο πρωταθλητής οικονομίας θα διατίθεται στη Γερμανία από το Μάρτιο.

«Το αυτοματοποιημένο πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο στο νέο Corsa είναι μια πρόταση για πελάτες που προτιμούν την άνεση ενός αυτόματου χωρίς υψηλό κόστος» δήλωσε ο Peter Christian Küspert, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales του Opel Group. «Όταν συνδυάζεται με τον οικονομικό ντίζελ το μικρό αυτοκίνητο γίνεται πρωταθλητής της απόδοσης. Επομένως, είναι τέλειο για μικρές διαδρομές στην πόλη αλλά και πιο μακρινά ταξίδια.»

Ο ριζικά ανανεωμένος ντίζελ με ισχύ 95 ίππους και μέγιστη ροπή 19,2 χλγμ. στις 1.750 – 2.500 σ.α.λ. σε συνδυασμό με έναν υπερσυμπιεστή τελευταίας γενιάς προσφέρει ανώτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας και επιτάχυνση ακόμα και σε χαμηλές στροφές, παραμένοντας αθόρυβος, αναφέρεται στην ανακοίνωση. Μία αντλία νερού που λειτουργεί όταν είναι απαραίτητο και μία αντλία λαδιού μεταβλητής παροχής συμβάλλουν στις χαμηλές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2.

Επιπλέον, τα ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά με χαμηλή αντίσταση κύλισης και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης της Opel παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο. Με αυτές τις καινοτομίες, το τρίθυρο Corsa με το νέο κιβώτιο Easytronic 3.0 καταναλώνει μόνο 3,1 λιτρα/100χλμ. και εκπέμπει μόλις 82 γραμ. CO2/χλμ., τρία γραμμάρια λιγότερο συγκριτικά με ένα μηχανικό πεντατάχυτο κιβώτιο, που σημαίνει ότι πιστοποιείται με ετικέτα ενεργειακής απόδοσης A+.

Το πεντατάχυτο Easytronic 3.0 είναι ελαφρύτερο και έχει λιγότερες εσωτερικές τριβές από ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο. Συνδυάζει τα πλεονεκτήματα ενός άνετου αυτόματου και την απόδοση ενός μηχανικού. Το Easytronic 3.0 επιλέγει αυτόματα την πιο αποδοτική σχέση με βάση ένα μηχανικό κιβώτιο βελτιστοποιημένο για μικρότερους κινητήρες και προσφέρει οικονομική οδήγηση. Το αυτοματοποιημένο κιβώτιο συνδυάζεται με Start/Stop που μειώνει ακόμα περισσότερο την κατανάλωση κυρίως σε αστικές περιοχές.

Οι μηχανικοί της Opel εξέλιξαν ένα ειδικό σετ 5 σχέσεων για το αυτοματοποιημένο κιβώτιο, ώστε να προσφέρει ευρεία κλιμάκωση που μειώνει τις στροφές του κινητήρα (π.χ. στον αυτοκινητόδρομο) αλλά και το σχετικό θόρυβο. Επιπλέον, το Easytronic 3.0 διαθέτει ‘creep’ mode παρόμοιο με ενός αυτόματου κιβωτίου για αργούς ελιγμούς. Το κιβώτιο έχει ειδική λειτουργία εκκίνησης για ταχείες εκκινήσεις και σπορ επιτάχυνση.

Η τελευταία γενιά Easytronic εντυπωσιάζει με τους μειωμένους χρόνους αντίδρασης που επιτρέπουν ταχύτερες και πιο ομαλές αλλαγές σχέσεων. Η βελτιστοποίηση οφείλεται σε ένα νέο ενεργοποιητή σε συνδυασμό με τη βελτιωμένη τεχνολογία αισθητήρων και ελέγχου, αλλά και στο πλήρως ανανεωμένο κιβώτιο. Επιπλέον του αυτόματου προγράμματος όπου ένας ηλεκτροϋδραυλικός ενεργοποιητής εκτελεί τις λειτουργίες επιλογής σχέσης και ελέγχου συμπλέκτη, το Easytronic 3.0 προσφέρει μηχανικές αλλαγές σχέσεων με πίεση και έλξη του επιλογέα.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v