Skoda Octavia με φυσικό αέριο

Η γκάμα της νέας Octavia ενισχύεται με δύο νέες εκδόσεις οι οποίες θα λειτουργούν με συμπιεσμένο φυσικό αέριο.
Skoda Octavia με φυσικό αέριο
του Σπύρου Ρέκκα

Η Skoda διευρύνει την γκάμα της νέας Octavia με δύο νέες εκδόσεις οι οποίες λειτουργούν εναλλακτικά με συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG). Οι νέες Skoda Octavia G-TEC & Octavia Combi G-TEC θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά στην Ελλαδα στο πλαίσιο της έκθεσης ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2014 που θα πραγματοποιηθεί στο Ολυμπιακό Ακίνητο Ξιφασκίας (πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο Ελληνικού) από 25 Οκτωβρίου έως 2 Νοεμβρίου 2014.

Η νέα Skoda Octavia G-TEC εξοπλίζεται με κινητήρα 1.4 TSI απόδοσης 110 ίππων, ο οποίος λειτουργεί με φυσικό αέριο (CNG) και εναλλακτικά με αμόλυβδη βενζίνη. Και οι δύο εκδόσεις Octavia διαθέτουν το στάνταρ πακέτο εξοπλισμού Green Τec που περιλαμβάνει τεχνολογίες αιχμής όπως είναι το Σύστημα Start-Stop και το Σύστημα Aνάκτησης Ενέργειας Πέδησης κατά την επιβράδυνση, ενώ ο αποδοτικός τούρμπο κινητήρας πληρεί τις νέες προδιαγραφές EU-6.

Οι επιδόσεις της νέας Octavia G-TEC εντυπωσιάζουν καθώς με αποκλειστική χρήση CNG η αυτονομία φτάνει τα 410 χλμ. με ένα ανεφοδιασμό με την κατανάλωση να βρίσκεται στα 3,5 κιλα/100 χλμ. Με τιμή CNG στα 0,971 ευρω/χλμ. το κόστος χρήσης μεταφράζεται σε μόλις 3,4 ευρω/100 χλμ., ενώ ο κάτοχος δεν επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας καθώς η εκπομπή CO2 περιορίζεται στα μόλις 97 γραμ./χλμ. Στην λειτουργία με αμόλυβδη βενζίνη η αυτονομία αγγίζει τα 920 χλμ. και συνολικά η Octavia G-TEC μπορεί να διανύσει έως και 1.330 χλμ. με ένα πλήρη ανεφοδιασμό. Οι δύο δεξαμενές CNG έχουν συνολική χωρητικότητα 97 λίτρα ή 15 κιλά υπό πίεση 200 bar. Είναι τοποθετημένες σε ειδικό και υψηλής αντοχής πλαίσιο κάτω από το χώρο αποσκευών, δίχως να επηρεάζεται η κορυφαία πρακτικότητα του αυτοκινήτου. Ακόμη και στις εκδόσεις CNG η νέα Octavia προσφέρει τους κορυφαίους χώρους στην κατηγορία της με την χωρητικότητα του χώρου αποσκευών να φτάνει τα 460 λίτρα (στη limo) ή τα 480 λίτρα (στη combi).

Οι εξαιρετικές τιμές κατανάλωσης και το εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης, συνδυάζονται άψογα χωρίς καμία παραχώρηση στην οδηγική απόλαυση της νέας Octavia και αποτελούν πρότυπο στην κατηγορία τους. Η μέγιστη ροπή των 200 Nm είναι διαθέσιμη από τις μόλις 1.500 σ.α.λ, ενώ η Octavia G-TEC επιταχύνει σε 10,9’’ για το 0-100 χλμ./ώρα με τελική ταχύτητα στα 195 χλμ./ώρα.

Η Βιαμαρ α.ε., ο εισαγωγέας των αυτοκινήτων Skoda στην Ελλάδα, έχει προγραμματίσει το λανσάρισμά του στα μέσα Νοεμβρίου, τοποθετώντας την αγορά στις πρώτες ευρωπαϊκές αγορές που θα λανσάρουν εντός του 2014 το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v