Νέο Ford S-MAX: Πρωτοποριακό πολυμορφικό

H Ford αποκάλυψε το νέο της πολυμορφικό, το S-MAX, το οποίο συνοδεύεται από μια σειρά πρωτοποριακών τεχνολογιών και θα παρουσιαστεί επίσημα στο Σαλόνι του Παρισιού.
Νέο Ford S-MAX: Πρωτοποριακό πολυμορφικό
του Σπύρου Ρέκκα

Αποκαλύφθηκε σήμερα το νέο Ford S-MAX, ένα πολυμορφικό μοντέλο με χώρους για επτά επιβάτες και εξελιγμένα συστήματα ασφάλειας και επικοινωνίας. Το παγκόσμιο ντεμπούτο του θα γίνει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού(4-19/10/2014). Σηματοδοτεί την εφαρμογή της τεχνολογίας Adaptive Steering στην Ευρώπη για βελτιστοποιημένη απόκριση στις εντολές του οδηγού. Το Intelligent All-Wheel Drive (τετρακίνηση) και μία γκάμα προηγμένων κινητήριων συνόλων – συμπεριλαμβανομένου ενός νέου βενζινοκινητήρα 1.5 EcoBoost – υπόσχονται επίσης αναβάθμιση της οδηγικής εμπειρίας.

Είναι το πρώτο Ford παγκοσμίως με σύστημα φωτισμού Dynamic LED Headlamps με Glare-Free Highbeam που διατηρεί τη μέγιστη φωτεινότητα χωρίς να ενοχλεί τους άλλους χρήστες των δρόμων. Η προηγμένη τεχνολογία Pre-Collision Assist θα συμβάλλει στον περιορισμό των επιπτώσεων μιας σύγκρουσης ακόμα και με υψηλές ταχύτητες.

Μεταφέρει με άνεση μέχρι επτά άτομα, είτε σε κάποιο χιονοδρομικό κέντρο ή σε καθημερινές διαδρομές – με 32 διαφορετικούς συνδυασμούς καθισμάτων και χώρου φόρτωσης, αλλά και τα πρώτα στην κατηγορία καθίσματα Easy-Fold στη δεύτερη και τρίτη σειρά. Το σύστημα Easy-Fold επιτρέπει την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων από ένα πάνελ διακοπτών. Τα καθίσματα Easy-Entry δεύτερης σειράς επιτρέπουν την πρόσβαση στην τρίτη σειρά μέσω ενός μπουτόν.

Η ρύθμιση της ιδανικής θερμοκρασίας επιτυγχάνεται τώρα ταχύτερα με το αναβαθμισμένο σύστημα θέρμανσης εξαερισμού και κλιματισμού (A/C) που έκανε ντεμπούτο στην Ευρώπη με το νέο Mondeo και παρέχει περισσότερη ροή αέρα, μπορεί να διαχειρίζεται πιο ακραίες θερμοκρασίες και είναι πιο αθόρυβο. Αναγνωρίζοντας ότι οι πίσω επιβάτες του S MAX προσδοκούν τα ίδια επίπεδα άνεσης με τους εμπρός, η Ford διασφάλισε ότι μπορούν να επιλέγουν τις δικές τους ρυθμίσεις θερμοκρασίας με ξεχωριστά χειριστήρια και σύστημα κλιματισμού. Πρόσθετα ηχομονωτικά υλικά, βελτιωμένες τσιμούχες θυρών και τεχνολογία μαγνητικών μαζών απόσβεσης ενσωματωμένη στην οροφή για την εξουδετέρωση των κραδασμών, συμβάλλουν σε μία πιο αθόρυβη καμπίνα

Κινητηρες 2.0 TDCi (120 ιππων) με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ένας ανανεωμένος 2.0 TDCi (150 και 180) με μηχανικό ή Powershift αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το Active Thermal Management System βελτιώνει τους χρόνους προθέρμανσης ώστε να επιτυγχάνεται ταχύτερα η μέγιστη απόδοση και να μειώνονται οι εκπομπές CO2. Η γκάμα βενζινοκινητήρων περιλαμβάνει το νέο αποδοτικό 1.5 EcoBoost 160 ίππων με μηχανικό κιβώτιο και τον 2.0 EcoBoost 240 ίππων με αυτόματο κιβώτιο.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v