Η Mercedes μείωσε το CO2!

Χρησιμοποιώντας πρωτοποριακές τεχνολογίες, η Mercedes κατάφερε να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 στα μοντέλα της κατά 6 γραμμάρια.
Η Mercedes μείωσε το CO2!
του Σπύρου Ρέκκα

Με γνώμονα το όφελος, τόσο για το περιβάλλον όσο και για τους πελάτες της, η Mercedes δεν σταματά να επενδύει και να προσφέρει τα πιο αποδοτικά οχήματα σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες. Το 2013 η εταιρεία κατάφερε να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 του στόλου των νέων επιβατηγών οχημάτων κατά έξι γραμμάρια, δηλαδή στα 134 γραμ./χλμ. Αυτό σημαίνει, ότι το 2013 η μέση κατανάλωση καυσίμου του στόλου ήταν 5,4 λίτρα/100 χλμ. - μείωση της τάξεως του 24,7% σε σχέση με το 2007!

Αυτή τη στιγμή, η Mercedes διαθέτει περισσότερα από 50 μοντέλα που εκπέμπουν λιγότερο από 120γραμ./χλμ.CO2/χλμ. και 71 μοντέλα που εκπέμπουν λιγότερο από 130γραμ./χλμ. CO2/χλμ. Στη γκάμα της, οι καταναλωτές μπορούν να βρουν οχήματα που καταναλώνουν σημαντικά λιγότερο καύσιμο από τα μοντέλα του ανταγωνισμού.

«Με την πρωτοβουλία μας όσον αφορά στην οικονομία των μοντέλων μας, στοχεύουμε να ηγούμαστε ως ο μεγαλύτερος κατασκευαστής premium αυτοκινήτων έως το 2020», λέει ο Thomas Weber, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler AG, υπεύθυνος για το Group Research and Development Mercedes-Benz Cars. «Χάρη στην κορυφαία τεχνολογία μας, έχουμε ήδη πετύχει τους στόχους που έχουν τεθεί όσον αφορά στην αποδοτικότητα: σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες οχημάτων, προσφέρουμε στους πελάτες μας τα οχήματα με τις χαμηλότερες εκπομπές καυσαερίων στην κατηγορία τους».

Οι «πρωταθλητές» της απόδοσης στις επιμέρους κατηγορίες της Mercedes είναι: η B 180 CDI BlueEFFICIENCY, η οποία καταναλώνει 3,8 λίτρα/100 χλμ. (98 γραμ. CO2/χλμ.) και η GLA 200 CDI με 4.3 λίτρα/100 χλμ. (114 γραμ./χλμ.).

Η νέα C -Class είναι επίσης ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης στην κατηγορία της: Με κατανάλωση μόλις 4 λιτρα/100 χλμ. (103 γραμ./χλμ.), η C 220 BlueTEC βρίσκεται πολύ μπροστά από τους ανταγωνιστές της, ακόμα και αν αυτοί έχουν λιγότερο ισχυρούς κινητήρες. Επιπλέον, αναμένονται και άλλες εκδόσεις της C–Class, όπως η C 180 BlueTEC και η C 200 BlueTEC οι οποίες θα εκπέμπουν μόλις 99 γραμμάρια CO2 (αρχικές τιμές)!

Η E-Class, στην έκδοση E 300 BlueTEC HYBRID (4.1 λιτρα/100 χλμ. / 107 γραμ./χλμ.) είναι το πιο οικονομικό premium αυτοκίνητο του κόσμου, ενώ η E 220 BlueTEC BlueEFFICIENCY καταναλώνει μόλις 4.4 l / 100 km (114 g CO2) και αποτελεί την επιτομή της οικονομίας στα αμιγώς πετρελαιοκίνητα οχήματα της κατηγορίας της.

Κάθε χρόνο η Daimler επενδύει περί τα 6.000.000.000 ευρω στον τομέα έρευνας και ανάπτυξης για τα επιβατικά της αυτοκίνητα - περίπου τα μισά από αυτά επενδύονται στις πράσινες τεχνολογίες. Ο στόχος είναι να μειωθεί ακόμα περισσότερο η κατανάλωση καυσίμου σε όλη τη γκάμα μοντέλων. Υβριδικά μοντέλα όπως η E 300 BlueTEC HYBRID (107 γραμ. CO2) και η S 300 BlueTEC HYBRID (115 γραμ. CO2) καταλαμβάνουν την πρώτη θέση στις κατηγορίες τους, ενώ σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα εντυπωσιακών επιδόσεων: η C 300 BlueTEC HYBRID θα καταναλώνει μόλις 3,6 λίτρα πετρελαίου/ 100 χλμ. (94 γραμ. CO2/χλμ.), ενώ η S 500 PLUG-IN HYBRID με 69 γραμ. CO2/χλμ. (3 λιτρα βενζίνης/100 χλμ.) διανύει έως και 30 χλμ. με μηδενικές εκπομπές ρύπων, επιτυγχάνοντας έτσι νέο ρεκόρ αποδοτικότητας στην κατηγορία των πολυτελών λιμουζίνων.

Η Daimler όμως έχει προτάσεις και για όσους δεν επιθυμούν αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αφού προσφέρει μία γκάμα οκτώ ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία ή κυψέλες καυσίμου, τη μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων στην αγορά, τόσο στα επιβατικά, όσο και στα vans, τα λεωφορεία και τα ελαφρά φορτηγά. Σε αυτά συγκαταλέγονται, μεταξύ άλλων το smart fortwo electric drive (συμπ. της έκδοσης BRABUS ), η Mercedes-Benz A-Class E-CELL, η B-Class F-CELL, η SLS AMG Coupé Electric Drive, το Vito E-CELL, το Citaro FuelCell Hybrid, ενώ εντός του 2014 θα δούμε στους δρόμους τη νέα B-Class Electric Drive.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v