BMW 1: Δυναμική και... παιχνιδιάρα

Η Σειρά 1 της BMW αποτελεί τον ”βενιαμίν” της μεγάλης βαυαρικής οικογένειας. Το έτσι κι αλλιώς δυναμικό μοντέλο της, έρχεται τώρα να κλέψει τις καρδιές των νεώτερων με μια νέα, πιο σπορ, τρίθυρη έκδοση. Οι αλλαγές αφορούν κυρίως το εσωτερικό, αφού ο στάνταρ εξοπλισμός πολλαπλασιάζεται και οι κινητήρες... αγριεύουν.

του Άρη Δαμουλάκη

Λανσάροντας τη νέα γενιά της Σειράς 1 η BMW αναβαθμίζει για μία ακόμα φορά το επίπεδο παρουσιάζοντας ένα σπορ τρίθυρο μοντέλο με σαφώς δυναμικότερη σχεδίαση και στόχο το ”νεανικότερο” κοινό.

Το εσωτερικό και το εξωτερικό υιοθετούν πιο δυναμικά και ταυτόχρονα εκφραστικά σχεδιαστικά στοιχεία, προηγμένα υλικά και φρέσκα χρώματα, ενώ σε ό,τι αφορά τους κινητήρες κυκλοφορεί στην αγορά με μια νέα γκάμα.

Στις εξωτερικές αλλαγές περιλαμβάνονται νέοι προβολείς με διαφανές κρύσταλλο, ορθογώνια φώτα ομίχλης και μία χρωμιωμένη διακοσμητική μπάρα που εκτείνεται οριζόντια στη μέση της εισαγωγής αέρα.

Ενώ τα πίσω φώτα υιοθετούν τις ίδιες εξωτερικές καμπύλες, η διάταξη των διαφόρων τμημάτων μέσα στις μονάδες φώτων έχουν αλλάξει, και τα φώτα όπισθεν και φλας είναι ξεχωριστά τώρα το ένα από το άλλο.

Ένα ακόμα σημείο είναι ότι οι οριζόντιες μπάρες φώτων έχουν ενσωματωθεί στα πίσω φανάρια, έχοντας λυχνίες LED σε συνδυασμό με προαιρετικά φώτα bi-xenon και προσφέροντας μία ομοιογενή οπτική εντύπωση. Το cockpit χαρακτηρίζεται από λείες, μακριές γραμμές και επιφάνειες. Το κάτω τμήμα του ταμπλό υιοθετεί μία νέα εμφάνιση με την απόχρωση του εσωτερικού, δηλαδή Μαύρη, Γκρι ή Μπεζ.

Αυτός ο νέος χρωματικός συνδυασμός τονίζει τον οριζόντιο προσανατολισμό του εσωτερικού, επιτυγχάνοντας μία αίσθηση ευρυχωρίας.

Η κεντρική κονσόλα που φιλοξενεί τα χειριστήρια και τους διακόπτες για τις λειτουργίες των συστημάτων ψυχαγωγίας και κλιματισμού του αυτοκινήτου, ενσωματώνεται ομαλά στο ταμπλό σαν σύνολο.

Τα εσωτερικά πάνελ και οι επενδύσεις των θυρών έχουν βελτιστοποιηθεί λειτουργικά και αισθητικά. Τώρα, για παράδειγμα, το πάνελ της πόρτας μεταξύ της πάνω γραμμής των ώμων και του υποβραχιονίου ακολουθεί τις περιμετρικές γραμμές και το φινίρισμά του είναι από το ίδιο υλικό που χρησιμοποιείται στα κεντρικά τμήματα των καθισμάτων.

Ένα ακόμα στάνταρ χαρακτηριστικό στο τρίθυρο μοντέλο είναι η διθέσια διάταξη πίσω, όπου τα δύο μονά καθίσματα προσφέρουν στους πίσω επιβάτες άριστη πλευρική στήριξη, και το κουτί ανάμεσα στα δύο καθίσματα παρέχει πρόσθετο αποθηκευτικό χώρο.

Προαιρετικά, και χωρίς επιπλέον κόστος, το τρίθυρο μοντέλο διατίθεται με τον κλασικό πάγκο πίσω καθισμάτων της πεντάθυρης έκδοσης, παρέχοντας αρκετό χώρο για μέχρι τρεις επιβάτες.

Στον εξοπλισμό της νέας BMW περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων: Εμπρός/πλαϊνοί/κεφαλής(τύπου κουρτίνας εμπρός & πίσω) αερόσακοι για, ελαστικά runflat, Δείκτης Βλάβης Ελαστικού - Tyre Defect Indicator, Μνήμη Αυτοκινήτου/Κλειδιού - Car/Key Memory, Συντήρηση Ανάλογα με τις Συνθήκες Οδήγησης - Condition Based Service (στάνταρ), προβολείς bi-xenon με φωτισμό ημέρας, Προσαρμοζόμενους Προβολείς - Adaptive Headlights, προαιρετικό Ενεργό Σύστημα Διεύθυνσης - Active Steering, μοναδικές επιλογές ηχοσυστημάτων, επικοινωνίας και πλοήγησης, διεπαφές AUX και USB για τη σύνδεση εξωτερικών συστημάτων ψυχαγωγίας.

Αναφορικά με τους βενζινοκινητήρες ο κορυφαίος 6κύλινδρος των 265 ίππων επιταχύνει το όχημα έως τα πρώτα 100 χ.α.ω σε 6 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χ.α.ω.

Ο αμέσως ισχυρότερος 2λίτρος των 170 ίππων επιταχύνει το μοντέλο (0-100χ.α.ω) σε 7,7 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να διαμορφώνεται στα 224 χ.α.ω.

Τέλος ο κινητήρας των 143 ίππων χαρίζει τελική ταχύτητα 210 χ.α.ω, με την επιτάχυνση (0-100 χ.α.ω) να διαμορφώνεται στα 8,7 δευτερόλεπτα.

Το νέο μοντέλο αναμένεται να γίνει blockbuster δεδομένης της ποιότητας κατασκευής του ονόματος της φίρμας αλλά και του σπορ προσανατολισμού του μοντέλου.

Οι τιμές της τρίθυρης BMW σειράς 1 ξεκινούν από τα 29.500 ευρώ για την ”απλή” 118i και φθάνουν τα 46.800 για την κορυφαία 130M.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v