Ο μεγαλύτερος δεινόσαυρος που έζησε στη Γη

Ερευνητές ανακάλυψαν νέο είδος δεινοσαύρου που κάνει, κατά τα λεγόμενά τους, τον Τυρανόσσαυρο Ρεξ να μοιάζει με… νάνο.
Ο μεγαλύτερος δεινόσαυρος που έζησε στη Γη
Τον ξέραμε ως τον «βασιλιά των δεινοσαύρων», όμως σύμφωνα με νέα έρευνα ο δημοφιλής Τ-Ρεξ δεν είναι ο μεγαλύτερος δεινόσαυρος που πάτησε ποτέ το πόδι του στη γη.

Ένα νέο είδος που κάλλιστα θα μπορούσε να αποτελέσει τον νικητή στην κατηγορία… βαρέων βαρών των δεινοσαύρων, ανακαλύφθηκε μετά από ενδελεχή μελέτη σε απολίθωμα που βρέθηκε το 2012 στην Αργεντινή και σύμφωνα με τους ερευνητές ζύγιζε 76 τόνους – σχεδόν όσο ένα διαστημόπλοιο.

Οι επιστήμονες για πρώτη φορά του έδωσαν και ένα επίσημο επιστημονικό όνομα Patagotitan mayorum. Παρά το τεράστιο μέγεθός του, ο εν λόγω δεινόσαυρος ήταν ένα άκακο φυτοφάγο πλάσμα, που ανήκε σε μια υποκατηγορία των σαυροπόδων, συγκεκριμένα στην οικογένεια των τιτανοσαύρων, η οποία περιλαμβάνει τον Αργεντινόσαυρο και άλλους γιγάντιους νοτιοαμερικανικούς δεινόσαυρους.

«Ο Τ-Ρεξ και άλλοι σαρκοφάγοι δεινόσαυροι θα έμοιαζαν με νάνους δίπλα του», αναφέρει ο Diego Pol του Μουσείου Egidio Feruglio της Αργεντινής, «είναι σα να συγκρίνεις έναν ελέφαντα με ένα λιοντάρι. Το πραγματικό ερώτημα βέβαια είναι πώς αυτό το είδος έγινε τόσο τεράστιο».

Οι ερευνητές το μελετούν ακόμα, αλλά εικάζουν ότι έχει να κάνει με την ραγδαία αύξηση των καρποφόρων φυτών εκείνης της περιόδου.