Τέλος για πάντα οι διαφημίσεις που δεν μπορούμε να παραλείψουμε, πριν από τα βίντεο του YouTube.
Παλαιότερο των 360 ημερών
Την κατάργηση των διαφημίσεων των 30 δευτερολέπτων που δεν μπορούν να παραληφθούν, από τις αρχές του 2018, ανακοίνωσε –επιτέλους– το YouTube. Όπως επιβεβαίωσε η «μαμά εταιρεία» Google, το YouTube θα επικεντρωθεί σε μορφές διαφημίσεων οι οποίες θα ικανοποιούν τόσο τους χρήστες όσο και τους διαφημιστές.
Τα διαφημιστικά βίντεο θα είναι πλέον πολύ μικρότερα σε μήκος. Σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα του BBC, όπως επισημαίνουν αναλυτές, τα διαφημιστικά σποτ των 30 δευτερολέπτων που εμφανίζονται συχνά πυκνά πριν από τα βίντεο του YouTube είναι κατάλοιπο του σκεπτικού σύμφωνα με το οποίο προβάλλονταν οι διαφημίσεις στην τηλεόραση.
«Με την κίνηση αυτή στην οποία σκοπεύει να προβεί η Google, οι διαφημιστές θα αναγκαστούν να γίνουν πιο δημιουργικοί ώστε να προβάλλουν κατάλληλα το προϊόν τους σε περιορισμένο χρονικό διάστημα», υποστηρίζει ο Will Smyth, επικεφαλής των ΜΜΕ στην διαφημιστική Agency21.
«Το να επικεντρωθούμε στις διαφημίσεις που μπορούν να παραληφθούν είναι τελικά καλό για όλους. Ο κόσμος δεν χρειάζεται να υπομένει τις διαφημίσεις που δεν τον ενδιαφέρουν, και οι διαφημιστές δεν χρειάζεται να πληρώνουν αν η διαφήμισή τους παραλείπεται».