Ξένες διαφημίσεις: 10 σπαρταριστά βιντεάκια

Ο Ozzy και ο Justin Bieber βλέπουν την τεχνολογία να προχωράει, η Guiness επανανακαλύπτει τη θεωρία της εξέλιξης και ένα φροντιστήριο αγγλικών... εξηγεί γιατί πρέπει να μάθετε ξένες γλώσσες. Δέκα απολαυστικά έξυπνες διαφημίσεις που δεν είδαμε ποτέ στην ελληνική τηλεόραση.
Ξένες διαφημίσεις: 10 σπαρταριστά βιντεάκια
της Ηρώς Κουνάδη

Είναι η διαφήμιση τέχνη; Πολλά έχουν ειπωθεί σχετικά, και τα επιχειρήματα τόσο της μιας όσο και της άλλης πλευράς μοιάζουν να ευσταθούν. Δεν είναι τέχνη το να χωρέσεις μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα μια ολόκληρη ιστορία, που θα τραβήξει την προσοχή του θεατή σου, και θα τον κάνει να συνδέσει την ιστορία με ένα συγκεκριμένο προϊόν; Από την άλλη, πώς μπορεί να είναι τέχνη κάτι που γίνεται με σκοπό να πουλήσει κάτι άλλο;

Με όποια άποψη και αν συμφωνείτε, αυτό που δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει είναι ότι τα βιντεάκια που ακολουθούν μας έκαναν να χαμογελάσουμε –και όχι απαραίτητα να αγοράσουμε εισιτήρια της Virgin Atlantic, δίλιτρες Κόκα Κόλες, ή οτιδήποτε άλλο ήταν αυτό που πουλούσαν.

Δύο εξαιρετικά εχθρικοί μεταξύ τους συνοριοφύλακες, δύο εξαιρετικοί ηθοποιοί, και δύο Κόκα Κόλες. Μπορείτε να φανταστείτε τη συνέχεια; Μπορείτε, πιθανότατα, αλλά το βιντεάκι παραμένει διασκεδαστικότατο.



Αν ρωτάτε την ταπεινή μας άποψη, η διαφήμιση της Virgin Atlantic με τον υπέροχο τύπο που ξεγελά τον χάρο, παραμένει, χρόνια αφότου την ανακαλύψαμε online, η καλύτερη όλων των εποχών. Για όσους δεν έχουν τα ηχεία ανοιχτά, ο αφηγητής στο τέλος λέει «σιγουρέψου ότι όταν η ζωή σου θα περάσει μπροστά απ’ τα μάτια σου, θα έχεις πολλά να δεις».



«Είναι καιρός για ένα τηλέφωνο, που θα μας σώσει από τα τηλέφωνά μας». Με αυτό το σλόγκαν, και τίτλο ένα απλό «Αλήθεια;» (ή, καλύτερα μεταφρασμένο, «Σοβαρά Τώρα;») η διαφήμιση του Windows Phone λέει μεγάλες… αλήθειες.



Ο Ozzy και ο Justin Bieber μας υπενθυμίζουν ότι η τεχνολογία προχωράει γρήγορα, για λογαριασμό του BestBuy.com. Και η μισή απόλαυση βρίσκεται στην ατάκα του Ozzy στο τέλος. "What the fuck is a bieber?", και η… πληρωμένη απάντηση "I don't know, kinda looks like a girl".



Η χωρισμένη μαμά και το IKEA αποδεικνύουν ότι τα λειτουργικά έπιπλα μπορούν να αλλάξουν τη ζωή σου… ή και όχι.



Κι αν σας λέγαμε ότι όλα αυτά τα memes, και όλα εκείνα τα Chuck Norris facts με τα οποία γελάτε τα τελευταία χρόνια έχουν προέλθει από μια διαφήμιση, θα μας πιστεύατε; Η διαφήμιση με τον «πιο ενδιαφέροντα άνδρα του κόσμου» ξεπέρασε ακόμη και την φαντασία των δημιουργών της, κατέκλυσε το internet και έγινε… θρύλος. Όσο απίστευτο κι αν μοιάζει, αυτό είναι το βίντεο από το οποίο ξεκίνησαν όλα:



Αυτή είναι μια φρικαλέα μεγάλη διαφήμιση, μια φοβερά ακριβή διαφήμιση, και το καλό που της θέλουμε να πουλήσει πολύ αναθεματισμένη μπύρα. Ή αλλιώς, όταν οι διαφημιστές ξεμένουν από έμπνευση… και κάνουν την έλλειψη έμπνευσης, έμπνευση.



Η Guiness, τρεις φίλοι, ένα μπαρ και η θεωρία του Δαρβίνου. Τι άλλο χρειάζεσαι για να κάνεις μια από τις καλύτερες διαφημίσεις όλων των εποχών; Α ναι, το Rhythm of Life για soundtrack.



Το να γράψουμε τι ακριβώς διαφημίζει το παρακάτω βίντεο είναι μεγάλος πειρασμός. Θα σας χαλάσουμε τη διασκέδαση, όμως. Απλώς, απολαύστε το.



Η υπογραφή σου έχει δύναμη. Και η Διεθνής Αμνηστία μας το υπενθυμίζει, με ένα από τα καλύτερα σποτάκια όλων των εποχών.


Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v