iSouvlaki: Ένα… touch απ’ όλα

iSouvlaki: Ένα… touch απ’ όλα
Στα επιτραπέζια, αντίστοιχης θεματολογίας παιχνίδι ήταν το διασκεδαστικό Souvlaki Wars. Τώρα, μπορούμε να γίνουμε ο… σουβλατζής των ονείρων μας και μέσω του iPhone μέσω μιας άκρως ενδιαφέρουσας εφαρμογής. Λανσαρισμένο με ένα πρωτότυπο trailer, το παιχνίδι iSouvlaki μας βάζει στη θέση του «Μπάμπη του Μερακλή», ο οποίος κάνει τα πάντα ώστε να εξυπηρετήσει τους πελάτες του αποτελεσματικά και το κυριότερο γρήγορα. Ο Φραγκίσκος Κατσίμπας, ο Λάζαρος Βρύσης και ο Γιώργος Καλαμπουρτζής της Playcompass μιλούν για το… «απ’ όλα» δημιούργημά τους.

* Πώς γεννήθηκε η ιδέα πίσω από το Souvlaki;

Η ιδέα του iSouvlaki προήλθε από την δική μας άποψη πως ένα ελληνικό παιχνίδι πρέπει να σχετίζεται σίγουρα με την ελληνική κουλτούρα και καθημερινότητα. Όταν η Playcompass Entertainment ιδρύθηκε πριν τρία χρόνια είχαμε πολλές ιδέες στο μυαλό μας. Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα παιχνίδι που θα χαρακτήριζε και εμάς αλλά και την ελληνική αγορά του AppStore. Συνεπώς, προσπαθήσαμε να συνδυάσουμε το ελληνικό φαγητό, την Ελληνική φιλοξενία και το ελληνικό ηλεκτρονικό παιχνίδι μέσα από μια "μερακλίδικη" ελληνική εφαρμογή. Έτσι βγήκε το iSouvlaki.

* Ποιό είναι το Buisiness model πίσω από μια ελληνική εφαρμογή; Μπορεί κάποιος να αποκομίσει κέρδος ανάλογο των εξόδων και αν ναι, πώς; Μπορεί να "σηκώσει" η ελληνική αγορά εμπορικά τουλάχιστον το κόστος;

Σε αυτή την ερώτηση θα απαντήσουμε αντιπαραβάλλοντας το παράδειγμα του Ελληνικού κινηματογράφου. Υπάρχει περίπτωση να γίνεται ταινία με τρομερά ειδικά εφέ στην Ελλάδα; Σίγουρα όχι, γιατί δεν υπάρχει μεγάλη αγορά. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και με τα video games. Η Ελληνική αγορά είναι πολύ μικρή και το μεγαλύτερό της ποσοστό της χαρακτηρίζεται από την πειρατεία. Συνεπώς, ένα πολύ μικρό Ελληνικό κοινό δίνει χρήματα σε παιχνίδια με οποιοδήποτε μοντέλο οικονομικής εκμετάλλευσης (αυτό που ονομάζουμε monetizing). Γι΄ αυτό τον λόγο άλλωστε οι περισσότεροι Έλληνες developers αν και σχεδιάζουν παιχνίδια για την Ελλάδα, κοιτούν πάντοτε σε κοινό του εξωτερικού.

* Πόσο σημαντικό είναι το feedback (θετικό/αρνητικό) από τους χρήστες της εφαρμογής;

Όταν το feedback είναι παραγωγικό και εμπεριστατωμένο, είναι άκρως σημαντικό. Σημειώνουμε εδώ πως όλοι οι αξιοπρεπείς developers παιχνιδιών μετά την παραγωγή μιας εφαρμογής αφιερώνουν ένα διάστημα δοκιμής για την άντληση του feedback (το γνωστό beta testing). Βασισμένοι σε feedback όλοι μας προβαίνουμε σε τροποποιήσεις και βελτιώσεις των εφαρμογών μας.

* Ποιά είναι τα μελλοντικά σας σχέδια για περαιτέρω ανάπτυξη της εφαρμογής;

Η Playcompass Entertainment από το 2009 έχει σχεδιάσει και δημοσιεύσει πάνω από 30 εφαρμογές για mobileσυσκευές. Στο ρεπερτόριό μας βρίσκονται εκτός από το iSouvlaki τα αθλητικά Quiz ΣούταρέΤο! Και ΚαρφωσέΤο! (πρώτα κι αυτά στο Ελληνικό AppStore), η βραβευμένη με το πρώτο βραβείο εφαρμογή διδακτικής μαθηματικών για την προσχολική ηλικία LadyBug's Box (θα κυκλοφορήσει επίσημα για iOS και WP7), οι πρώτη σειρά ηλεκτρονικών παραμυθιών για το iOS με τίτλο PadTales: The Best Day of Summer και PadTales: Little Star's Great Journey, όπως επίσης και τα διεθνώς καταξιωμένα μας παιχνίδια MeRed: The Ultimate Adventure και Puji's Shootout. Επίσης, ηPlaycompass ετοιμάζει δύο πολύ μεγάλα project, ένα από τα οποία σχετίζεται με την ανερχόμενη φιλοσοφία της διαδραστικής τηλεόρασης.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v