Η Kia μετασχηματίζεται σε πάροχο λύσεων βιώσιμης κινητικότητας

Η εταιρεία παρουσίασε τους μελλοντικούς της στόχους στον τομέα της ηλεκτροκίνησης ως το 2030.

Η Kia μετασχηματίζεται σε πάροχο λύσεων βιώσιμης κινητικότητας

Η Kia Corporation ενημέρωσε για τις μελλοντικές στρατηγικές και τους οικονομικούς της στόχους στο CEO Investor Day της στη Σεούλ της Κορέας.

Με βάση τα καινοτόμα επιτεύγματά της κατά τα έτη μετά την ανακοίνωση των μεσομακροπρόθεσμων επιχειρηματικών της πρωτοβουλιών, η μάρκα εστιάζει στην επικαιροποίηση της στρατηγικής της για το 2030. Η οποία ανακοινώθηκε πέρυσι, και στην περαιτέρω ενίσχυση της επιχειρηματικής στρατηγικής της, ανταποκρινόμενη στην αβεβαιότητα που επικρατεί σε όλο το παγκόσμιο τοπίο της βιομηχανίας κινητικότητας.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η φίρμα επικαιροποίησε τη μεσο-μακροπρόθεσμη επιχειρηματική στρατηγική της με έμφαση στην ηλεκτροκίνηση, καθώς και τη δραστηριότητα των PBV. Η εταιρεία επανέλαβε τον ετήσιο στόχο της για το 2030 για πωλήσεις 4,3 εκατομμυρίων μονάδων, συμπεριλαμβανομένων 1,6 εκατομμυρίων μονάδων ηλεκτρικών οχημάτων (EV). Ο ετήσιος στόχος πωλήσεων των 4,3 εκατομμυρίων για το 2030 είναι 34,4% υψηλότερος από τον ετήσιο στόχο της μάρκας για το 2024, που είναι 3,2 εκατομμύρια μονάδες.

Επίσης η Kia σχεδιάζει να γίνει μια κορυφαία μάρκα ηλεκτρικών οχημάτων, αυξάνοντας το ποσοστό των ηλεκτροκίνητων μοντέλων στο σύνολο των πωλήσεων της, με την πώληση του μεγαλύτερου ποσοστού ηλεκτροκίνητων μοντέλων μεταξύ των συνολικών πωλήσεών της, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών μοντέλων (HEV), των plug-in υβριδικών (PHEV) και των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία. Οι προβλέψεις κάνουν λόγο για πωλήσεις ηλεκτροκίνητων μοντέλων ύψους 2,48 εκατομμυρίων μονάδων ετησίως ή 58% των συνολικών πωλήσεων της μάρκας το 2030.

"Μετά την επιτυχημένη επανεκκίνηση της μάρκας μας το 2021, η Kia ενισχύει την παγκόσμια επιχειρηματική στρατηγική της για την περαιτέρω δημιουργία μιας καινοτόμου γκάμας EV και την επιτάχυνση της μετάβασης της εταιρείας σε πάροχο βιώσιμων λύσεων κινητικότητας", δήλωσε ο Ho Sung Song, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kia. "Ανταποκρινόμενη αποτελεσματικά στις αλλαγές στην αγορά κινητικότητας και εφαρμόζοντας αποτελεσματικά μεσομακροπρόθεσμες στρατηγικές, η Kia ενισχύει τη δέσμευση της για την ευημερία των πελατών, των κοινοτήτων, της παγκόσμιας κοινωνίας και του περιβάλλοντος".

Η μάρκα εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία για να περιγράψει τα μέτρα που λαμβάνει για να αντιμετωπίσει με επιτυχία τις κύριες αλλαγές στη βιομηχανία που αναμένεται να προκύψουν τα επόμενα χρόνια: τις αλλαγές στην αγορά των EVs, την άνοδο των κινέζων κατασκευαστών και την αλλαγή του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος.

Εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία για να περιγράψει τα μέτρα που λαμβάνει για να αντιμετωπίσει με επιτυχία τις κύριες αλλαγές στη βιομηχανία που αναμένεται να προκύψουν τα επόμενα χρόνια: τις αλλαγές στην αγορά των EVs, την άνοδο των κινέζων κατασκευαστών και την αλλαγή του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος.

Ενώ η μακροπρόθεσμη ζήτηση για EVs για το 2030 αναμένεται να παραμείνει αμετάβλητη, ο ρυθμός αύξησης της ζήτησης μπορεί να αποδειχθεί μη ομαλός στο άμεσο μέλλον. Παράγοντες όπως η μικρότερη παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη, η μείωση των επιδοτήσεων για EVs και η βραδύτερη ανάπτυξη των υποδομών φόρτισης ενδέχεται να επηρεάσουν τη ζήτηση των EVs. Προκειμένου να ανταποκριθεί άμεσα στις αλλαγές στο περιβάλλον της αγοράς, η Kia θα εξασφαλίσει τη μέγιστη δυνατή ευελιξία στη γκάμα της. Η Kia σχεδιάζει να ενισχύσει τη γκάμα των υβριδικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων της (HEV) από έξι μοντέλα το 2024 σε εννέα μοντέλα έως το 2028, με επιλογές συστημάτων κίνησης HEV που θα είναι διαθέσιμα για τα περισσότερα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της μάρκας. Ανταποκρινομένη στις αλλαγές της αγοράς των EVs, η μάρκα θα λανσάρει έξι καινούργια EVs μέχρι το 2026, ξεκινώντας με το EV3 το 2024, το οποίο θα ακολουθήσουν τα EV2, EV4 και EV5 στις πιο σημαντικές αγορές, συμπεριλαμβανομένων αυτές των ΗΠΑ, της Ευρώπης και της Νότιας Κορέας. Στις αναδυόμενες αγορές, η εταιρεία θα εξελίξει δύο EVs ειδικά για αυτές, όπως το Carens EV για την αγορά της Ινδίας.

Η μάρκα σχεδιάζει επίσης να παράγει τόσο EVs όσο και μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE) σε 13 εργοστάσια παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων επτά στη Νότια Κορέα και έξι στο εξωτερικό. Επιπλέον, στη Νότια Κορέα θα λειτουργήσουν δύο εργοστάσια που θα κατασκευάζουν αποκλειστικά EVs.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v